הוא בסדר גמור! עמד בזמנים ועשה עבודה טובה ומקצועית!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אורן ג. ראשון לציון.
משוב: 20/07/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל שוכב - 80 ליטר.
חוות דעת:
היה מעולה. דיברנו בערב חמישי על הדוד שהתקלקל. הוא היה בחופש ושלח אלי את אחד מהצוות שלו. הגיע בזמן שקבענו והודיע חצי שעה לפני שהוא מגיע. עשה עבודה נקייה ואיכותית. שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הראל פרחיה, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
תיקון קולט סתום.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאוניד פלדמן, ראשון לציון.
משוב: 25/06/2025
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מחליף חום בדוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
בהתחלה ביקש לצלם לו ואבחן את הבעיה. הדוד הלך לגמרי אז הוא הגיע להחליף, עשה עבודה נקייה וטובה. עמד בזמנים ועכשיו המים מתחממים תוך 5 דקות. שווה כל שקל, ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסי עיזר, ראשון לציון.
משוב: 19/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מערבל תקול.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד! אדיב מאוד ומקצועי. הגיע מהר ובזמן שתואם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב אהרוני, ראשון לציון.
משוב: 18/05/2025
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי ב. ראשון לציון.
אשרור: 05/05/2025
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
טיפול בגוף חימום, פלאנג' ואבנית.
חוות דעת:
קודם כל בן אדם,יחס אישי ואנושי ומקצועיות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת פרידמן, ראשון לציון.
משוב: 24/04/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת שני דודי שמש בגודל 80 ו-150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Eitan L. ראשון לציון.
אשרור: 23/04/2025
משוב: 22/01/2025
תיאור השירות:
התקנה פלאנג׳ 150 ליטר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל נאבל, בית דגן.
אשרור: 10/04/2025
משוב: 09/01/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת פלאנג'ים ומעקף מערבל מים בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יצחק הוא הבעלים של חברת דודי שמש וחשמל שמתמחה בתיקון כל סוגי הדוודים בארץ, ועובדת עם חברות גדולות כמו כרומגן, אמישרגז ואידיאל אמקור. "העסק נפתח לפני מספר שנים, וכיום אני ואשתי מנהלים את העסק בשיתוף פעולה ומספקים ציוד ללקוחותינו באופן מיידי" מספר יצחק. "אני מתחייב לשירות הטוב ביותר מבחינת אמינות, מחיר ומקצוענות ולאורך כל השנה, למעט שבתות וחגים" הוא אומר.
תחומי התמחות
:: תיקוני כל סוגי הדוודים והקולטים
:: מכירה ויעוץ לכל סוגי הדוודים
:: תיקונים למערכות סולאריות מרכזיים לבניינים גבוהים
ותק בתחום
שכיר כ4 שנים ועצמאי 8 שנים
האחריות כוללת
:: אנחנו נותנים 4 שנים אחריות על מערכות דוודים וקולטים
:: אנחנו נותנים שנה אחריות על החלפים שאנחנו מחליפים כמו גוף, חמם, וכל אביזר אחר בדוד חימום,
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.