מבחינה מקצועית יצאתי בתחושה שקיבלתי מענה.
הייעוץ מתבסס על תשובות לרשימה נוקשה של שאלות מהסוג הפחות נעים. החלק של מילוי השאלון לוקח את רוב זמן הפגישה ויכול להתבצע בשיטות יעילות בהרבה מאשר להקליד כל שאלה ותשובה.
בנוסף, הייתי מעריך גישה סבלנית וקשובה יותר ללקוח.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
י. ג. כפר סבא.
משוב: 24/07/2024
תיאור השירות:
ייצוג משפטי.
חוות דעת:
דורון גם נחמד, גם בקיא וגם מקצוען. ייעץ לי לנקוט בדרך שאף עורך דין אחר לא יעץ והדבר הוכיח עצמו באופן מלא. דורון מגיש כתבי בית משפט בצורה מקצועית, מבין היטב את התהליכים, מסודר ומאורגן. ממליץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ה. ח. רעננה.
אשרור: 18/06/2024
משוב: 18/12/2023
חוות דעת:
היה מצוין! ממש על הכיפאק! משכתי את הפרטים של דורון על מנת לעזור לסבא שלי. דורון, כמו תמיד, ניסה להבין מה בדיוק הצורך על מנת לספק לנו את השירות הטוב ביותר. גם לאחר שהפנה את סבא שלי לעורך דין אחר שמומחה באותו העניין, הוא יצר קשר כדי לוודא שקיבלנו שירות טוב ולברר איך אפשר לסייע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ס. כפר סבא.
משוב: 20/12/2023
תיאור השירות:
חדלות פירעון.
חוות דעת:
אני ממש ממליץ עליו, מקצועי, שירותי, קשוב ועונה תשובות מדויקות. מבין את הצרכים, הציע לי מספר אפשרויות, לא היה לוחץ ולא הרגשתי שהוא הכריח אותי לקחת את שירותיו. אני הבנתי למה כדאי לי לקחת אותו. מאוד אנושי, שואל שאלות מאוד ברורות ונתן הכוונה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ג. הוד השרון.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
ניהול תיקי גבייה מלקוחות.
חוות דעת:
הוא בחור חבל על הזמן, אחלה וטוב בתחומו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
א. ב. הרצליה.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
ליווי וייעוץ משפטי.
חוות דעת:
הוא טוב מאוד, יודע את כל רזי המקצוע, יודע לפעול נכון ונותן עצות טובות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. פ. כפר שמריהו.
אשרור: 02/05/2024
משוב: 02/08/2023
תיאור השירות:
ליווי בהליך הוצאה לפועל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והייתי מרוצה מהשירות ומהזמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ח. ב. חדרה.
משוב: 27/03/2024
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשעו"ד לטיפול בחובות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ייעוץ משפטי. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 01/01/2025
אודות
דורון הוא עורך דין, ועל כך הוא מספר: "יש לי ניסיון רב בליווי מאות לקוחות עם תוצאות מוכחות, הכל תוך מתן שירות מקצועי, אמין, אמפתי ויסודי עד לקבלת התוצאה המיטבית עבור הלקוח". משרדו עוסק בתביעות וייצוג לקוחות.
תחומי התמחות
:: עורך דין הוצאה לפועל ופשיטות רגל
:: עורך דין חדלות פירעון
:: עורך דין ליטיגציה מסחרית
שאלות ותשובות עם עו"ד דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.