היה בסדר גמור. הוא תיקן את התקלה, היה סבבה והגיע בזמן, באותו יום, תוך כמה שעות מרגע שצלצלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה וארנון ב. קרית שמונה.
אשרור: 08/04/2021
משוב: 07/02/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר של חברת אמקור בעקבות מקפיא לא עובד.
חוות דעת:
מורן הנחה אותי בטלפון איך לפתור את הבעיה ואפילו לא לקח על זה תשלום. היה אדיב, סבלני ומקצועי מאד. עכשיו הכל עובד מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
עקיבא לדני, ירושלים.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 04/12/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
מעולה! איש מקסים טוב לב! עזר לי טלפונית בנעם ובחן ופתר את הבעיה, ענה מהר ולא ביקש שקל! איש צדיק וישר! כן ירבו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דסי זדה, צפת.
אשרור: 22/05/2024
משוב: 05/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא היה מדהים בכל פרמטר. הגיע בזמן ונתן שירות יותר ממה שהיה צריך. הוא היה אצל אמא שלי והיא אמרה שכזה טכנאי לא היה אצלה מעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה זלמנוב, טבריה.
אשרור: 22/05/2024
משוב: 17/08/2023
תיאור השירות:
תיקון לוח במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה הגון ותיקן מהר את התקלה. מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה עמוס, טבריה.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
אבחון תקלה במקרר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר. לפי דעתי המחיר היה קצת יקר. לא דירגתי את הפרמטר מחיר כי הוא לא עשה עבודה ורק בדק את המקרר.
מחיר
5
זמנים
8
יחס
9
7
כללי
תרצה שפרינצק, חדרה.
אשרור: 17/05/2024
משוב: 18/01/2024
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר בבי, חספין.
אשרור: 09/05/2024
משוב: 17/07/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת חיישן חום בתנור אפייה מחברת סאוטר.
חוות דעת:
היה מצויין, אדיב ומאיר פנים. עבודה מקצועית, טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדוה ספיר, טבריה.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 12/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מגעים במכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקצועי ורציני! הוא לא חיפש להוציא כסף מהלקוח והכל עובד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל ישראל, טבריה.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא איתר תקלה ולא הצליח להשיג את החלק שהיה נדרש. זה נמשך מידי הרבה זמן ובסוף זרקתי את המדיח. הוא איתר את הבעיה, שילמתי לו על הבדיקה , הוא לא השיג את מה שהיה צריך להחליף והבעיה לא נפתרה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 366 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תחומי התמחות
:: תיקון מוצרי חשמל
:: תיקון מקררים ביתיים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשים
:: תיקון תנורים
:: תיקון מיני בר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.