הוא היה נחמד ושירותי. הוא הגיע לתקן נזילה בשירותים והחליף את המצוף. באותו ערב המים בניאגרה לא ירדו והוא הגיע שוב ותיקן את התקלה. הוא הגיע פעם נוספת לתקן אבל הנזילה חזרה ולא הזמנו אותו שוב.
איכות
6
זמנים
9
יחס
9
6
כללי
דן ו. נס ציונה.
אשרור: 21/05/2024
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע לביקור עבור תקלת סתימה שיש לי באסלה, הוא בחן את זה גם בעזרת מצלמה ובסוף החליט שלדעתו צריך להחליף אסלה ואין פתרון לבעיה. אוסיף כי המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
בנימין פלומן, מזכרת בתיה.
משוב: 16/05/2024
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוולין חדד, נס ציונה.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יעל ז. רחובות.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הגיע תוך שעה. עבד מהר ויעיל. אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי שפיגל, רחובות.
משוב: 06/05/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון פרכטר, נס ציונה.
משוב: 16/04/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
כפיר היה מצוין, עבד באופן מסודר ונקי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גריגורי רודוב, יבנה.
משוב: 02/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לחיוב. הוא היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי כהן, רחובות.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
כפיר נתן שירות טוב מאוד, הוא היה זמין, הגיע מהר ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 248 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.