היה בסדר גמור. התקשרתי והוא בא. הייתה לי תקלה במזח בצנרת הראשית של הבניין והוא זיהה את מקור הנזילה וסידר את זה. היה מצוין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ד. רמלה.
משוב: 02/04/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור של מערכת הסולארית בגג בניין.
חוות דעת:
היה נהדר! כפיר הגיע תוך שעה והחליף בגג של הבניין צינור של מערכת הסולארית. הסביר מה הוא הולך לעשות ונתן מחיר הוגן מאוד וכמובן עבודה מקצועית ושירות אדיב. הלוואי וכל בעלי המקצוע יעבדו כך. אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל חכם, חולון.
משוב: 17/04/2024
חוות דעת:
האמת שלא הייתי כל כך מרוצה. הוא עשה עבודה טובה והגיע בשעה מאוחרת, אך הוא גבה מחיר ממש גבוה בעייני.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
ולדי ירמולניק, בת ים.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל לא הצליח לעלות על הבעיה ואיחר בשעה בלי לעדכן אותי.
מחיר
10
זמנים
6
יחס
7
7
כללי
סיון ידגר, חולון.
משוב: 31/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מכונת כביסה ומתן פתרון קבע לניקוז המים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הגיע לעבודה רצינית, עניינית, מדויקת, הסביר מה הבעיה ומה הפתרון ותוך זמן קצר סיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
שמוליק ז. חולון.
משוב: 14/12/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור המחבר בין ניאגרה לביוב.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב! באופן כללי המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל צדיק, אזור.
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! הוא בן אדם חבל על הזמן מגיע לו את כל השבחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמבר טטיאנה מירלין, בת ים.
משוב: 29/05/2023
תיאור השירות:
החלפת גומייה ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מושלם ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק לוי, אזור.
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
כפיר עשה את העבודה צ'יק צ'ק, הוא היה אדיב ובסך הכל אני מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 246 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.