היה מצוין! זיהה מיד את התקלה, היה מקצועי ואמין. הוא הגיע בזמן אבל לדעתי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר נ. כפר הס.
אשרור: 13/02/2022
משוב: 14/11/2021
תיאור השירות:
תיקון של גוף חימום.
חוות דעת:
היה נהדר. הקשר איתו היה מצוין כבר בהתקשרות הראשונית, הגיע בזמן, היה מקצועי מאוד, אדיב והמחיר הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי ב. עין שריד.
משוב: 02/05/2021
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! מקצועי מסודר שירותי וזריז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ראובן שופרוני, תל מונד.
אשרור: 23/11/2020
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! מקצועי, סבלני, משתף וגם המחיר סביר לדעתי. הוא עשה עבודה נקייה, עבד יפה ומקצועי. באמת היה בסדר גמור, ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד בוטניק, כפר הס.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
השירות היה לאמא שלי, היא אמרה שהוא היה מעל ומעבר, מגיע לו את הציון הכי טוב שיש והכל היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לני ווסלי, כפר סבא.
אשרור: 08/06/2025
משוב: 08/04/2025
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, אני משכירה דירה והוא עבד שם, לא ראיתי אותו אבל הדיירים היו מאוד מרוצים ולא היו בעיות אחר כך. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל ד. הוד השרון.
אשרור: 04/06/2025
משוב: 18/12/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה נהדר! ממליצים בחום! הדוד שלנו קיצר וכבר בטלפון ויקטור אמר שכנראה שמדובר בהחלפת גוף חימום ונתן הצעת מחיר לתיקון המבוקש.
לאורך התהליך כולו התקשורת איתו הייתה נעימה מאד, הוא חזר מיד לכל ווטסאפ ו/או שיחת טלפון ובסופו של דבר הגיע, ביצע את התיקון ואף בא לקראתנו במחיר.
הוא איש מקצוע נהדר, הגון ואמין ואדם מקסים (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן פדר, רמת השרון.
אשרור: 20/05/2025
משוב: 12/02/2025
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1525 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה
אודות
שאלות ותשובות עם ויקטור
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.