החלפת 2 מנורות בסלון ובכניסה לבית. בנוסף, החלפת 2 פסי לד בארונית התלויה מעל השיש במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין! היה ברור לגבי לוחות הזמנים שאפשריים לו. יצר קשר בזמן, הגיע בזמן, עבד יעיל ונקי, והיה קשוב לנקודות שהיו חשובות לנו. מאוד הוגן ונעים. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ס. נס ציונה.
אשרור: 10/10/2025
משוב: 10/08/2025
תיאור השירות:
החלפה של 3 גופי מנורת לד צמודי תקרה בקוטר 17 ס"מ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא המליץ בטלפון מה לקנות, הגיע במהרה לאחר שרכשתי את גופי התאורה והחליף באופן זריז ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי שומיל, ראש העין.
משוב: 10/10/2025
חוות דעת:
שירות מעולה, יחס טוב, עומד בזמנים ומאוד מקצועי. כל הכבוד! אני מרוצה, היה מעולה, אין לי מילה רעה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורדית אלון, נס ציונה.
משוב: 09/10/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל שהתבררה כתקלה במזגן שגרמה לכך שהפקק הראשי קפץ כל הזמן.
חוות דעת:
הוא הגיע מיד (התקשר ללקוח וביקש להתעכב) וזיהה תוך זמן קצר את התקלה. היה ממש אחלה, מכל הבחינות! זיהה במהירות את התקלה. שירות אדיב ומחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ע. תל אביב.
משוב: 09/10/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילה אשוש, נס ציונה.
משוב: 09/10/2025
תיאור השירות:
התקנה של סוויצר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עטר ת. נס ציונה.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
בדיקת קפיצת פחת.
חוות דעת:
רוני הגיע בהתראה קצרה, בערב יום כיפור, ובדק ביסודיות מה מוביל לקפיצת הפחת. היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל סגל, ראשון לציון.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה ותליית מוטות לוילון.
חוות דעת:
מההתחלה שמים לב לרצינות ומקצועיות של רוני. כל כך אדיב והגון. הכל בסבר פנים נעימות. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קסניה וולוביץ, ראשון לציון.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
בדיקה למה נעלם החשמל בחדר אחד.
חוות דעת:
נמצא כי הייתה בעיית מגעים. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
רוני, חשמלאי, מספר על עצמו: "אני בענף החשמל משנת 1994, והמוטו שלי הוא לא להיות הזול ביותר אלא הטוב והאיכותי ביותר ולתת מחיר הוגן בהתאם לעבודה. כאשר פונה אלי לקוח ומבקש עבודת חשמל, אני שואל את כל השאלות שצריך כדי לדעת היכן ההתקנה, ומה גודל התיקון או המוצר, כדי לבנות את התמונה השלמה בראש ולדעת כמה זמן עבודה זה יידרש. אני אוהב את התחום בכל ליבי. אני עושה התקנה אצל הלקוח בדיוק כפי שהייתי עושה אצלי בבית. בנוסף, יש אחריות על העבודה שאם חלילה משהו ישתבש - אני אחזור. אני מאמין שכאשר אתן שירות טוב ומקצועי, הלקוחות יגיעו לבד דרך משפחה וחברים וטוב שם טוב משמן טוב".
תחומי התמחות
:: עבודות חשמל בבניין, בתעשייה ובמשרדים
:: התקנת מטען לרכב
:: הגדלת חיבור
:: התקנת מנורות
:: תקלות חשמל
ותק בתחום
בתחום משנת 1993, עצמאי משנת 1996
הכשרה
למד במכללת תל אביב בהכשרה של משרד העבודה לחיילים משוחררים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.