אלעד בחור נחמד מאד, אדיב ומשרה אווירה נעימה ומקצועית. נהנינו לקבל ממנו את השירות, ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עליזה לוי, ירושלים.
משוב: 21/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת זנוסי כולל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
אלעד היה מצוין! הוא היה מאוד סבלני, אמפתי, מסביר ודייקן, הכל היה בסדר גמור והוא ממש טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי ש. ירושלים.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת ווירפול.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מושלם באמת! הוא אחלה בן אדם וחוץ מזה שהוא טיפל בתקלה הוא גם ניקה את כל המייבש. גם יומיים אחרי זה הוא שלח לי הודעה ושאל אם זה עובד ואם הכל בסדר, באמת היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי שאג, ירושלים.
משוב: 21/02/2024
תיאור השירות:
החלפת משאבה וחיבור צינור ניקוז במייבש כביסה של חברת Pilot והחלפת פקק פילטר שבור במכונת כביסה של חברת Beko.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! אלעד היה יעיל, מקצועי, הוגן, והסביר כל דבר שעשה תוך כדי העבודה. הוא נתן חלופות שונות לתיקון, ובאופן כללי דאג לתת לי תחושה שאני יודע על מה אני משלם ושאני לא משלם על זה יותר מדי. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל גולדמן, ירושלים.
משוב: 07/02/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבינדב ב. ירושלים.
אשרור: 05/01/2023
משוב: 06/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שכלל איתור תקלה בתרמוסטט והחלפתו.
חוות דעת:
מדויק, מקצועי, אמין ומעבר לכל: נעים הליכות. איש מקצוע מעולה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינבל גוטסמן, ירושלים.
אשרור: 11/12/2022
משוב: 20/07/2022
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה מחברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דר פיקרסקי, ירושלים.
אשרור: 26/07/2022
משוב: 20/01/2022
תיאור השירות:
תיקון רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עשה את העבודה מהר והגיע ביעילות, היה אמין ומצא חלק יחסית נדיר בקלות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
הלית הירשברג, ירושלים.
משוב: 22/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 590 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה ללימודי קירור ומיזוג אוויר
אודות
שאלות ותשובות עם אלעד
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.