היה מצוין! הוא הגיע מהר, טיפל בבעיה והבין את המצב. הוא לקח סכום הוגן לדעתי וגם מבחינת מקצועיות איתר ותיקן את התקלה מאוד מהר. הכל היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ליבנה, כפר סבא.
משוב: 30/06/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה נסתרת ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ח. כפר סבא.
משוב: 19/06/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז בעקבות נזילה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלפרד רחמילוב, ראש העין.
משוב: 16/06/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת משאבת ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין, היה אחלה, הוא עשה עבודה לא פשוטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נוגה פלג, גבעת שמואל.
משוב: 11/06/2025
תיאור השירות:
אספקה והתקנת ברז והתקנת בר מים.
חוות דעת:
היה נהדר, בחור מקסים, אדיב וסבלני ומצא פתרון להכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ב. אורנית.
משוב: 08/06/2025
תיאור השירות:
החלפת סנן מים ראשי.
חוות דעת:
היה בסדר ממש!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שאולי קציר, כפר סבא.
משוב: 05/06/2025
תיאור השירות:
החלפת מיכל הדחה וברז ניל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין, ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה באינסטלציה
אודות
ליאור הוא טכנאי מיזוג אוויר. "מילדותי תמיד נמשכתי ואהבתי להתעסק בדברים טכניים. כשהשתחררתי מהצבא התחלתי לעבוד כשכיר בתחום מיזוג האוויר ומיד נמשכתי לתוך העולם הזה" הוא מספר. הוא למד במכללה כדי להעשיר את הידע שלו בתחום המיזוג והקירור, ובחורף הוא משלב גם את תחום דודי השמש והחשמל. ליאור מעיד על עצמו שהוא אוהב לתת שירות, ומלבד בטכנולוגיית אינוורטר הוא מטפל בכל סוגי המזגנים. "אצלי תקבלו שירות אדיב, הגון ומקצועי, שירות איכותי ללא פשרות, עם דגש על עמידה בזמנים" הוא אומר. ליאור מספק את כל סוגי התיקונים וההתקנות, ונותן ייעוץ והכוונה מקצועית לאורך כל תהליך העבודה - משלב התכנון ועד לסיום העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.