הוא היה אחלה, עשה עבודה נורא טובה ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורן גל, רחובות.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדחס במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מבירור שעשיתי המחיר היה מאוד הוגן. הוא מאוד מקצועי ועשה עבודה טובה. נתן לי אחריות שאם לא זה עובד הוא יגיע ויתקן ללא תשלום. הגיע בזמן ועשה עבודה מהירה ומקצועית מאוד. הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן ל. רחובות.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת ומילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, הוא מאד מקצועי והזמינות שלו הייתה יחסית טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביגיל אבם, רחובות.
משוב: 21/05/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יהל שמואל, רחובות.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא אמין ומקצועי, בעל יחסי אנוש טובים ונתן מענה על כל השאלות שהיו לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי בסן, רחובות.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני ומילוי גז.
חוות דעת:
היה עשר! זיהה, הסביר ופתר את הבעיה בצורה מקצועית וברורה. בעל יחסי אנוש מצויינים. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי ג. מזכרת בתיה.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שכלל החלפת מנוע פנימי ועבודת גבס קטנה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הכל עשר. הוא נתן שירות, בא במיוחד ביום שישי למרות שהוא לא עובד בו, רק כי זה היה יום קר והוא לא רצה שנהיה עם מזגן תקול. הוא הגיע כמה פעמים היה מאוד נחמד, אדיב, שירותי, אכפתי ומקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי בירן, באר יעקב.
אשרור: 14/12/2018
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה, 5 כוח סוס, לאחר הפרעה בלוח האלקטרוני.
חוות דעת:
התרשמתי ממש לחיוב. הייתי מרוצה בכלל מכל הגישה שלו, מגיע, מדבר, מסביר, מראה, מחיר הוגן לדעתי. הוא בחור נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה גת, רחובות.
אשרור: 11/10/2018
משוב: 06/07/2018
תיאור השירות:
ניקוי רדיאטור ותיקון חשמלי במדחס של מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מצוין, הגיע בזמן, הסביר מה הוא עושה, נתן את כל אפשרויות התיקון לפי מחיר ונתן לנו לבחור את האופציה המתאימה. היה אדיב, נחמד וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום המיזוג הגיע איציק דרך חבר, ואחרי שהוא גילה את עולם המיזוג הוא התאהב. "אני תמיד אומר שבנאדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב ולא את מה שדורשים ממנו, בנאדם יצליח רק במה שהוא אוהב ולא במה שיכריחו אותו לעשות."
הוא בזוגיות שנייה ואב לשתי בנות, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו בים – האהבה השנייה שלו, או כמו שהוא מגדיר את זה – התמכרות.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה הקשר עם הלקוחות, והוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי מקרה שבו נכנסתי לבית של משפחה ויכולתי לראות את המצב הכלכלי הקשה שלהם, זה היה שיא הקיץ ושיא החום ופשוט לא היה לי לב לקחת מהם כסף על התיקון. אמרתי להם שיתרמו את הכסף. יש לי רגישות לילדים קטנים, וזה לא שאני אתעשר מ-200 או 300 ש"ח, אבל בשבילם זה עוד אוכל לילדים. אני מאמין שזה בסוף חוזר אליך, וזה מה שיביא לך פרנסה."
"מה שאני אוהב במקצוע זה שאפשר לעשות טוב לאנשים. זה לא רק מכירה, לפעמים אני באמת מרגיש שאני עושה מצווה. לעיתים אנשים מתקשרים אליי להתייעץ, לשאול שאלות, לקבל מידע – ואני נותן את זה ללא תשלום, זה באמת מספק."
לגבי השאיפות לעתיד, הוא מבקש קודם כל בריאות ומקווה להמשיך ולגדול בעסק "לא להיות אלקטרה או תדיראן, אני אוהב את הלקוחות שלי הם כמו חברים".
איציק עוסק בתחום המיזוג כבר 12 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו מיזוג אחר , אותו הקים כשיצא לדרך עצמאית, לפני למעלה מ-10 שנים.
מה שמאתגר אותו בעבודה הוא ההגעה למקומות שבהם יש תקלה שרבים ניסו לפתור ונכשלו. "ברגע שהלקוח אומר לי בטלפון שזו תקלה שאחרים לא הצליחו לפתור אני קופץ על זה, וכשאני מצליח להגיע לפיתרון זה יוצר לי סיפוק - גם עבורי אבל גם כלפי העסק שלי כי זה משהו שהקמתי בשתי ידיים. "
תחומי ההתמחות:
:: התקנת כל סוגי מערכות המיזוג
:: תיקון מערכות מיזוג מסוגים רבים
:: ניקוי מערכות מיזוג ללא כימיקלים
:: תיקון והתקנת מערכות rvf
"אני נוהג לקרוא כתבות ומאמרים מקצועיים בנושא של מיזוג ולפני כמה זמן קראתי על קנדה" הוא מספר. "שם הם ממש שומרים על הסביבה והם מבצעים ניקוי של מערכות מיזוג בלי כימיקלים. אז למדתי את השיטה, והחלטתי להכניס את זה לעסק. היום אנחנו עושים את זה וזה פשוט מצוין. יותר בריא, יותר ירוק, ולא פוגע בבעלי חיים או תינוקות שיש בבית, ואני ממש שמח שהחלטתי על זה."
ב
מיזוג אחר מספקים שירותי מיזוג, ואם לא יצאתם מרוצים לא תשלמו (אבל לפי איציק- "אין מצב שלא תצאו מרוצים").
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.