היה ממש אחלה! היה עשר. איש אמין מקצועי ונדיר בנוף הישראלי. התפוצץ לי צינור בדוד בזמן שהייתי בחו"ל, קובי טיפל בתקלה וגרם לי להמשיך להנות מהחופשה בלי דאגות מיותרות. פשוט איש מקצוע מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבר אסיס, יקנעם עילית.
משוב: 04/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
קובי שלח את העובד שלו שהיה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה אברמוביץ', רחובות.
משוב: 21/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מהמם, בא במהירות, היה אמין והביא מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סתיו עוז, כרמיאל.
משוב: 16/05/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב מבחינתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אוהד נבון, קרית ביאליק.
משוב: 20/04/2023
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליה אביטל, עתלית.
משוב: 17/04/2023
תיאור השירות:
תיקון קולט וצינור חיבור של דוד שמש.
חוות דעת:
הזמנתי את קובי לאמא שלי, כי היה לה מקרה חירום בערב שבת. הוא ענה לי מיד והגיע תוך שעה. קובי היה אדיב, נעים ונחמד. הוא תיקן את התקלה ממש מהר והמחיר שלו היה סביר לדעתי במיוחד לאור העובדה שזה היה בערב שבת. אמא שלי ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי שטפלר , חיפה.
משוב: 16/02/2023
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא הגיע תוך זמן קצר אחרי שהיינו בלי מים חמים במשך 3 ימים. היה קשה לתפוס מישהו שיבוא לתקן את הדוד. הוא החליף את החימום של הדוד והיה אמין מאוד. הוא גם צילם לי מה קורה למעלה, שלי היה מאוד חשוב כי אני לא רואה מה הוא עושה באמת. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אורית בר, חיפה.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בפילטר בדוד שמש.
חוות דעת:
יחס מצוין, הגיע תוך זמן קצר, עשה עבודה טובה והיה הגון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דורית גבאי, חיפה.
משוב: 16/10/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, המחיר טוב לדעתי ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 737 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.