הוא היה בסדר, עשה את העבודה. אין לי יותר מידי תלונות חוץ מזה שהמחיר היה יקר בעיניי ביחס לזמן שהעבודה דרשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
גבי מנגדי, ראש העין.
משוב: 19/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מוט דוד, שלושה ראשי אינטרפוץ , ידיות וראש גשם בהתנדבות עבור קשיש חולה.
חוות דעת:
יצרתי איתו קשר כדי לתקן מספר דברים במקלחת אצל
קשיש מאוד חולה שחי רק מקצבת ביטוח לאומי.
שחר היה אדיב ומקסים! הגיע לדירה בדק מה צריך והלך לקנות את החומרים. ולאחר מכן ביצע את העבודה בצורה מקצועית ויסודית.
כיף לפגוש אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
311 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת העמותה למען הקשיש.
אלדד דבוש, גבעתיים.
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור ניקוז של כיור מטבח בגובה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי ועשה מאמץ למצוא פתרון מהיר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית ברזילי, תל אביב.
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מקומית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה כ. גבעתיים.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור ברז מטבח.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארזה קוטנר, תל אביב.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ספיר, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
שחר היה על הכיפאק! התקשרנו אליו כדי שיתקין ברז ואחרי שהוא סיים היה נראה שיש נזילה מהברז. התקשרנו אליו, הוא הגיע למחרת מיד כדי לבדוק את התקלה ללא עלות, גילה שלא הייתה נזילה ומאז הכל בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
רון לוי, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור מטבח עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
היא ממש מרוצה, הוא עשה מה שצריך לעשות והיא מבסוטה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
50 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
אינסה יעקובי, בת ים.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 13/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
ממש מעולה. הגיע בזמן, אפילו יותר מוקדם ותקתק את העבודה. היה מאוד נעים ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ברנס, תל אביב.
משוב: 06/06/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1804 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.