הבוס שלי היה איתו. הוא התרשם ממנו מאוד מאוד! שמרנו את המספר שלו למקרה ונצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע נוה, רמת גן.
משוב: 10/08/2023
תיאור השירות:
הכנת תשתית והתקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא מקסים, מקצוען, בעל דרך ארץ ומגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירנה אקסלרוד, ראשון לציון.
משוב: 09/08/2023
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזי ניל, 2 ברזים, מושבי אסלה וסיפון, אספקת והתקנת שני כלים סניטרים, איטום רובה במקלחונים וסיליקון בכיור.
חוות דעת:
קודם כל אם אפשר לתת מאה מתוך מתוך עשר אז מאה בכל הקטגוריות, איש מקצועי, רגוע, עמד בלוח הזמנים והגיע בזמן, תיאם איתי את התאריך, הביא את הכלים הסניטרים כדי שלא אצטרך לסחוב ופינק אותי גם במושבי אסלה. ראה שחסר רובה במקלחונים אז עשה גם את זה והיה כיור שהותקן ומי שהרכיב לא הדביק אז שם סיליקון מאוד איכותי, הוא כמובן את הכל עשה לבד עם הסברים מקצועיים ושקיפות מלאה. באמת בכל הקטגוריות מאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילי ב. תל אביב.
משוב: 04/07/2023
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים של חברת HOOVER.
חוות דעת:
שחר היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל מ. רמת גן.
אשרור: 24/05/2023
משוב: 06/03/2023
תיאור השירות:
פירוק מדיח כלים מאינסטלציה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הוא לקח רק על הביקור והיה מאד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה אלפנדרי, תל אביב.
משוב: 24/05/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנודע לחיבור מדיח כלים.
חוות דעת:
שלחתי לו סרטון ובשיחת ווידאו עזר לי להתקין את המדיח כלים. זה פתח לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1784 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.