שחר היה ממש אחלה. הוא הגיע מהר, נתן מחיר מראש, פתר את הבעיה והיה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר פ. תל אביב.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
היה מאוד זמין. מקצועי ונעים.
עשה מעל ומעבר ותמחר בהוגנות רבה.
ממליץ בחום
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית ברזילי, תל אביב.
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מקומית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארזה קוטנר, תל אביב.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ספיר, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
שחר היה על הכיפאק! התקשרנו אליו כדי שיתקין ברז ואחרי שהוא סיים היה נראה שיש נזילה מהברז. התקשרנו אליו, הוא הגיע למחרת מיד כדי לבדוק את התקלה ללא עלות, גילה שלא הייתה נזילה ומאז הכל בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
רון לוי, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור מטבח עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
היא ממש מרוצה, הוא עשה מה שצריך לעשות והיא מבסוטה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
50 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
דוד ברנס, תל אביב.
משוב: 06/06/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
טל גלר, תל אביב.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
תיקון צינור מים למדיח מחברת Bosch.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא עבד כמה דקות ספורות ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביתר חזוט, תל אביב.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ותיקון ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועשה עבודה. בהתחלה הזמנתי אותו להחלפת אסלה אבל כשהגיע אמר שאפשר לתקן וחבל להחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערה טל, תל אביב.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, קראתי לו כבר לעוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1811 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.