התקנת מזגן מיני מרכזי בסלון ומזגנים עיליים בחדרים.
חוות דעת:
היה זמין לכל עניין ומאוד מקצועי. העבודה יצאה מאוד יפה ואיכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדריי וסילייב, פתח תקווה.
משוב: 08/08/2023
תיאור השירות:
התקנת מערכת vrf.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי לוי, פתח תקווה.
משוב: 05/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן 1 כוח סוס, העבודה כללה פירוק סורגים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד רותם, פתח תקווה.
משוב: 19/07/2016
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2.5 כ"ס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבשלום מ. רמת גן.
אשרור: 23/02/2016
משוב: 24/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן- אי שאיבת וואקום ומילוי גז לא תקין שביצעו טכנאים אחרים.
חוות דעת:
נתן היה פשוט מלאך באותו היום. הוא הגיע אליי לאחר יום עבודה קשה בסביבות השעה 8 בערב, איתר את כל הנזקים וביצע עבודה איכותית ומקצועית ביותר. הוא הגיע ופתר את כל הבעיות תוך 40 דקות בערך וביקש מחיר סמלי ביותר, שלא התקרב למחיר שדרשו טכנאים קודמים לפניו. נתן הוא איש מקצוע אמין במיוחד ומקצועי ביותר, למרות שהוא צעיר.
בנאדם אמפתי וסימפתי מאוד, ישר, אמין ומומלץ בלב שלם !!
הוא הציל את המצב ותיקן את המזגן לאמא ולסבתא שלי באשקלון כאשר לא יכולתי לעזוב את העסק והפועלים ולהגיע דרומה. אני מודה לך מאוד נתן, ושמחתי להכיר עוד בעל מקצוע ובנאדם איכותי
ממליץ לכולם לפנות רק אל תנן לתיקון כל מזגן !!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי רשתי, באר שבע.
משוב: 02/11/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מסוג vrf.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם, הגיע אלי הביתה בעקבות נזילה מהמזגן, שיחק עם הצנרת וכיוון אותה מחדש והבעיה נפתרה. הוא הצליח לפתור את הבעיה בלי להיכנס לעבודה גרנדיוזית והתחשב מאוד במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני ע. גבעתיים.
אשרור: 03/10/2025
משוב: 04/08/2025
תיאור השירות:
החלפת מזגן מיני מרכזי בדירה להשכרה והתקנת מזגן תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה זמין ושירותי לאורך כל הדרך. המחיר היה הוגן. הדיירים היו מרוצים מהעבודה. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל כץ, אשקלון.
משוב: 21/09/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, היה מושלם. הצעת המחיר שלו לדעתי הייתה טובה, גם העבודה שלו הייתה טובה. הוא אדם מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל שרון, אשקלון.
משוב: 09/09/2025
תיאור השירות:
יעוץ בנוגע לתקלת מיזוג אוויר
חוות דעת:
היה מאה אחוז! בסוף בחרתי לא להשקיע אבל הוא היה מקצועי, אדיב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ר. מזכרת בתיה.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
תיקון התקנה למזגן VRF.
חוות דעת:
הוא הראה לנו את כל הבעיות שהיו, נתן הצעת מחיר מסודרת וטיפל בהכל מהר ובצורה מאד מקצועית ואמינה. ממליצים בחום! היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 587 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דרג 3- מיזוג אוויר
אודות
הכניסה של נתן לתחום המיזוג התחילה לגמרי במקרה, מתוך סקרנות. כך הוא מספר: "בשנת 2013 נרשמתי לקורס מיזוג אוויר, וגיליתי שזה בדיוק מה שאני אוהב - עבודה שמשלבת ידע טכני, פתרון בעיות, ודגש על נוחות ואיכות חיים ללקוחות. מאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע. לאורך השנים עברתי קורסים והשתלמויות, ביניהם קורס מתכנן מערכות מיזוג אוויר, קורס מיזוג תעשייתי, וכן תעודת דרג 3 של משרד העבודה. ההשקעה בלמידה מאפשרת לי לספק פתרונות מקצועיים ויעילים לכל סוגי הלקוחות - מהתקנות ביתיות ועד לפרויקטים מורכבים. אני מקפיד על עבודה מקצועית לפי הוראות היצרן והתקנים המחמירים ביותר, תוך דגש על שירות אישי, אמינות ודיוק. חשוב לי להעניק לכל לקוח יחס חם וסבלני, ולהתאים את הפתרון המדויק ביותר עבורו, עד הפרט האחרון. אני מאמין שגם הדברים הקטנים עושים הבדל גדול, ולכן אני מקשיב לכל צורך ובקשה, ודואג שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.