רוני הגיע מתי שאמר, עשה את העבודה ואני הייתי לגמרי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת מאיר, חדרה.
משוב: 03/11/2023
תיאור השירות:
תיקון צינור אמבטיה.
חוות דעת:
רוני אמין, מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל זיגנר, חדרה.
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור ליד שיבר ראשי בעקבות נזילת מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מבחינת המקצועיות, הסביר לי ועשה את העבודה ממש יפה. איש נעים, שלח לי אישור על התשלום ומגיע לו הציון שלפיו לקחתי אותו :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית ד. חדרה.
משוב: 19/10/2023
תיאור השירות:
פתיחת שני ביובים סתומים משורשים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאנה ל. חדרה.
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. רוני היה יוצא מהכלל, סובלני, נחמד, מסביר, הגיע למחרת.
אני מאוד מאוד מרוצה וממליצה עליו בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס בל, חדרה.
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת 2 ברזים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפרה בן יוסף, חדרה.
משוב: 20/09/2023
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
אמין, ישר ונעים. איבחן בצורה ישרה שאין סתימה ואין לו עבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1140 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.