זוהר היה שפיץ, הוא חברותי, נחמד ולקח מחיר סביר בעיניי. הוא בחור מקצועי, נעים הליכות וביצע את העבודה לשביעות רצוני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
מיכאל ויינר, חולון.
משוב: 31/07/2022
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור של המזגן.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז סיטבון, חולון.
משוב: 11/07/2022
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בעקבות קצר. היה מקצועי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלאונורה יוסבשוילי, בת ים.
משוב: 15/06/2022
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
זוהר היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ונתן יחס טוב. בנוסף הוא היה נחמד וממש אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל גיבלי, חולון.
אשרור: 04/11/2021
משוב: 05/09/2021
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמן הלוי, בת ים.
אשרור: 18/10/2020
משוב: 19/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה וכיוון מזגן.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי קדמי, חולון.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
ביקור עבור בדיקה של יחידת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זה היה רק בדיקה הוא לא ביצע את התיקון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חזי דוידוב, חולון.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתקן מזגן של אלקטרה 2 כ"ס.
חוות דעת:
השתדל מאד אבל לצערנו המנוע של היחידה הפנימית שבק חיים ולא הייתה ברירה אלא להחליפו, הוצע לנו להחליף מזגן לחדש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אבי בן-גל, חולון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה חיצונית במערכת ניקוז חיצונית במזגן רגיל של חברת אלקטרה, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה עשר! הוא הבטיח להגיע בשעה מסוימת ובאמת הגיע בזמן. היה מקצוען והוגן גם במחיר וגם בשירות, הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 651 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.