היה מצוין! המזגן מאוד ישן וידעתי שלא בטוח שיהיה משתלם לתקן אותו, רוב בעלי המקצוע רצו כסף לא קטן רק על הביקור עצמו ולכן מאוד התלבטתי מה לעשות. דורי אמר שאם לא יהיה צורך לתקן הוא לא יקח על הביקור ופתר לי את ההתלבטות והבלאגן, ממש לא מובן מאליו. מעבר לכך הצליח לתקן את המזגן, היה ממש חמוד, סבלני ואכפתי.
ייעוץ טלפוני לאיפוס כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי LG.
חוות דעת:
היה ממש נחמד, אדיב וסבלני! לא גבה ממני תשלום והסביר לי איך לנטרל את המחשב של המזגן למרות שכל הבעלי מקצוע אמרו שזה מסובך ועדין ונתנו הצעות מחיר. הסביר איך להוציא את הכרטיס של המזגן ואיך לחבר חזרה ולעשות את זה בצורה עדינה והיה מאוד סבלני. מאוד מומלץ!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורי חבושי, חיפה.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי גנס, קרית אונו.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
עקב תקלה במזגן עשה ניקוי פנימי למזגן מיני מרכזי ונראה שחזר לעבוד טוב. לא הכי זול אבל נראה שאלה בערך המחירים.
חוות דעת:
הגיע מהר, נראה שהניקוי שעשה עבד, לא סגור האם המחיר קצת יקר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
הדס מסס, רמת גן.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
ניקיון פילטרים במזגן מיני מרכזי תוצרת תדיראן.
חוות דעת:
דורי היה ממש מקסים! הוא חמוד ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר ב., תל אביב.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
ניקוי יסודי למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצויין! אדם מאוד נחמד ומלא בניסיון. יצא המון לכלוך מהמזגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה כ. אור יהודה.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
תיקון למערכת חשמל ביחידה חיצונית למזגן מיני מרכזי עקב שריפת מנוע פלסטיק למדחס והחלפת קבל מנוע מעבר.
חוות דעת:
היה עשר! שירות מאוד נחמד ואחראי, ידע מה הוא עושה וגם הסביר באופן מפורט מה עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו אורלובסקי, הרצליה.
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
ניקוי יסודי של מזגן מעובש.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! על הדרך גם הגדיל ראש וניקה את הניקוז במקלחת שכנראה גם קשור לריח הרע!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון לביא, יהוד.
אשרור: 29/05/2024
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
ניקוי מעבה והחלפת שני קבלים במזגן מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין.לבקשתי, דורי עשה מאמץ והגיע בשעות הערב לפתור את הבעיה. דורי הוא אדם נעים, שרותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ירון, תל אביב.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
החלפת פילטרים ומילוי גז במזגן מיני מרכזי ומזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד מהיר ונחמד, גם לא היה יקר. עבד עם הבן שלו הרבה זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1536 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.