ניקוי מזגן מיני מרכזי בסלון, הלבשת פילטר חדש ושיפור היניקה של המזגן.
חוות דעת:
דורי הגיע בזמן, עבד ביסודיות ובמקצועיות ונתן מעצמו מעבר לזה שסיכמנו בטלפון. הוא לא הלך עד שהיה מרוצה מתפקוד המזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס א., רמת גן.
משוב: 04/02/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר וניקוי פילטרים במזגן עילי.
חוות דעת:
דורי עשה עבודה טובה, עבד ביעילות ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד רחמני, רמת גן.
משוב: 20/01/2022
תיאור השירות:
בדיקת גז וניקוי מאיץ ופילטרים בשני מזגנים רגילים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלברט מוניס, רמת גן.
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
נקיון, פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי והחלפת פילטרים.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי מאד, שירותי והוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל וולפסון, רמת גן.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
דורי היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דן בראונשטיין, רמת גן.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
ניקיון פילטרים התקנת סנן במזגן מיני מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
דורי היה סבבה ועשה עבודה טובה, בסך הכל מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ברש, גבעתיים.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי עמוק, סידור מערכת ניקוז סתומה, החלפת פילטר ויעוץ לגבי נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מדהימה. עבד במשך 4 שעות עם חומר שמנקה את המזגן באופן יסודי ועשה עבודה מטורפת ממש. הוא איש מקסים. לא נתקלתי מעולם באדם. והמזגן עובד מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית ר. רמת גן.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרעיש מיני מרכזי של חברת אלקטרה וניקוי מסנן פנימי.
חוות דעת:
היה עשר! מאד אדיב, שירותי ומקצועי. נתן הסברים מפורטים וטיפים לשימוש יעיל ונכון יותר במזגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב אורן, רמת גן.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מדחס, זיהוי בריחת גז משלוש נקודות שונות, מילוי גז, טיפול בבעית רעש חזק מן המדחס שהשכנים שלנו סבלו ממנו, ניקוי פילטר והחלפת תרמוסטט תקול.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! שירות אדיב, זמינות גבוהה, מקצועי מאוד. עשה עבודה יסודית. פתר לנו בעיות שסבלנו מהן שנים ואף בעל מקצוע שהיה לפניו לא פתר. ישר והגון. מחירים סבירים מאוד. בהחלט אמליץ עליו למשפחה וחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1521 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.