ניקוי מזגן מרכזי של חברת תדיראן ותיקון כרטיס הפיקוד.
חוות דעת:
דורי היה מאוד מקצועי. הייתי מרוצה מרמת ההבנה שלו בעבודה ומהרצון שלו לעשות את העבודה הכי טוב שהוא יכול. הוא אחד הטכנאים הכי טובים שפגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה מסורי, רמת גן.
אשרור: 19/08/2022
משוב: 20/06/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע אחרי שני טכנאים שלא עלו על הבעיה ועשו יותר נזק, פתר את זה אחרי 2 דקות והיה פשוט מצוין. מקצועי, אמין, איש שיחה והכל בצניעות וברוחב לב. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב הולצר, גבעתיים.
משוב: 22/06/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
דורי היה מעולה, מקצועי, אני מבסוט עליו והוא עשה את העבודה בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן פלג, רמת גן.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
מגיע לו עשר בכל הפרמטרים! הוא מקצועי מאוד, הגיע בזמן, ביקש מחיר סביר מאוד לדעתי, הביא את כל הדברים שצריך, היה סבלני, עשה עבודה טובה והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ביטון, רמת גן.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל ותיקון כרטיס במזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא עשה רושם של אדם אמין, עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אייל חיטרון, רמת גן.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, נשאר עד הסוף והיה מאוד נחמד, לא ידע מראש שזו עבודה גדולה, הציע מחיר וזה המחיר שגבה בסוף העבודה, היה אמין ואני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה שני, גבעתיים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רעש במזגן מרכזי 5 כוח סוס, שכלל גם ניקוי.
חוות דעת:
היה מצוין! איש נהדר ויקר, התרשמתי קודם כל מכך שהוא סידר לי את המזגן מבחינת רעשים וניקה לי אותו והכל בסדר. שנית, הוא בא בזמן, היה יסודי, התייחס בצורה פנטסטית וממש כל הכבוד לו, הוא היה בהכל עשר. איש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ב. רמת גן.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! בחור נהדר, הוא היה בתקשורת ממש טובה איתי לאורך היום, הסביר מתי הולך להגיע, היו דחיות והוא היה מאוד זמין. בחור מאוד מקצועי שמאוד אוהב מזגנים וגם מקצועי ברמה של ידע. עובד 30 שנה בעבודה ויודע על מה הוא מדבר. נוסף על כך נתן תחושה של אמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1521 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.