החלפת פילטרים ומילוי גז במזגן מיני מרכזי ומזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד מהיר ונחמד, גם לא היה יקר. עבד עם הבן שלו הרבה זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חי שאול, תל אביב.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מצוין!
הזמנתי אותו לניקוי מזגן ומילוי גז , הגיע ואמר שאין טעם לעשות ניקיון למזגן משום שהוא מספיק נקי והוא מעדיף לא לבצע עבודה מיותרת ולקחת ממני תשלום על זה.
בדק את המזגן, מילא גז בצורה מקצועית הסביר ופירט לי על כל דבר שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל אורן, תל אביב.
אשרור: 19/05/2024
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
תיקון המאייד של מזגן אלקטרה דגם 21 כולל ניקוי /שטיפה יסודית של המזגן והחלפת קבל.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב! לדורי המון ידע וניסיון, עובד בסבלנות וביסודיות. מספק הסברים ועונה לכל שאלה. אדם אדיב שכיף לעבוד איתו. מומלץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן סוקולובסקי, תל אביב.
אשרור: 15/05/2024
משוב: 08/08/2023
תיאור השירות:
מילוי גז, החלפת לוח ומתן גישה למעבה.
חוות דעת:
מרוצה מאוד מהכל! עשה כל דבר אפשרי כדי שהמזגן יעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ג. תל אביב.
אשרור: 02/04/2024
משוב: 27/04/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי. עשה עבודה נהדרת והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ל. תל אביב.
אשרור: 11/09/2023
משוב: 13/07/2023
תיאור השירות:
החלפת קבל ויחידת בקרה
חוות דעת:
יותר ממעולה, אין דברים כאלה בעולם, רמת בוורלי הילס
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקו בכר, תל אביב.
אשרור: 27/08/2023
משוב: 28/06/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! התקשרתי להתייעץ, ענה בסבלנות, באריכות ובנדיבות בטלפון, הסביר מה הבעיה וכיצד לטפל וחסך לי כסף!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
זוהר בלס, תל אביב.
משוב: 25/07/2023
תיאור השירות:
טיפול במזגן מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה, מאוד יסודי, הסביר לפרטים את התקלות ומה צריך לעשות! הגיע כדי לטפל בנזילה והחליף את הצינור שהותקן לא טוב מהתחלה מסתבר. ניקה פילטרים ועשה מה שצריך כדי שהמזגן יחזור למיטבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אידו רונן, תל אביב.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מעבה ביחידה חיצונית למזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, נחמד ומקצוען. המחיר יצא קצת מעל הממוצע לפי מה שראיתי במידרג. הוא עובד נקי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1538 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.