טיפול שנתי שכלל החלפת רפידות והעברת טסט לרכב מסוג Skoda Octavia שנתון 2013.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, יצאנו מרוצים. יש לו זמינות מעולה, הוא אמר שיקח לו ארבע שעות ובסוף תוך שלוש שעות הרכב היה מוכן!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ילנה קוסטרוב, קרית ביאליק.
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
טיפול לקראת טסט, החלפת נורות באוטו והחלפת בלמים.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! טיפל בצורה טובה ואפילו סיים לפני הזמן שאמר וקיבל אותי בחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ק. קרית חיים.
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל החלפת שמנים ומילוי גז במזגן ברכב מסוג פיג'ו 205 שנתון 2016.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא הוגן, היה זמין בזמן קצר, נראה שהיה מקצועי והוא כן היה מאוד שקוף לאורך הדרך. נראה לי שאני אחזור אליו שזה אומר הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שלום קלפון, קרית ביאליק.
אשרור: 13/08/2023
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי לפני טסט.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר שוורץ, קרית מוצקין.
משוב: 17/03/2023
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט לרכב סקודה אוקטביה שנתון 2019.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא פתר את הבעיה והמחיר היה סבבה בעיניי. חזרתי תוך שעתיים וחצי והאוטו היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה בכר, קרית ביאליק.
משוב: 07/10/2021
תיאור השירות:
טיפול והגשת הרכב לטסט ברכב מסוג דאציה.
חוות דעת:
הוא מעולה, לקח מחיר הוגן לדעתי, עדכן בכל דבר, היה מקצועי והכל בסדר. פשוט נהדר, הלוואי שכולם היו ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליצור לוגסי, קרית מוצקין.
משוב: 04/06/2021
תיאור השירות:
תיקון קל והחלפת מנורות לצורך העברת טסט ברכב מסוג סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
נאסר מעולה, פעם שניה שאני מגיע אליו והוא פשוט אחלה מוסכניק. נראה לי שהוא יהיה המוסכניק הקבוע שלי מעכשיו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלום קלפון, קרית ביאליק.
משוב: 24/05/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט לרכב מסוג רנו פלואנס 2011.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מקצועי, מהיר ואדיב. המחיר היה ממש הוגן, העבודה הייתה טובה ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר זק, קרית מוצקין.
משוב: 17/03/2021
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ובדיקת זיהום אוויר לקראת טסט סוזוקי.
חוות דעת:
על המקצוע היה מעולה, ממש אחלה, מקצועי, נחמד, אמין וטוב. המחיר הוגן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל הכהן, קרית ים.
אשרור: 13/01/2021
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1051 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.