נעים ושירותי לאללה! הוא בחור מקסים והיה אדיב מאוד. הוא עזר לי בבעיה קטנה והיה כנה מספיק לאחר בדיקה של הרכב להגיד לי שפשוט הוא לא שווה את התיקון, למרות העזרה והזמן שהקדיש לא הסכים לקחת תשלום ואמר שכואב לו לקחת כסף על כלום, אני הייתי מרוצה ממנו מאוד ואני ממליצה עליו בחום לכולם!
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתי שפירא, נשר.
משוב: 25/07/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקונים קטנים לרכב מסוג שברולט אבאו.
הגעתי אליו באותו יום והכול היה פיקס. אחלה שירות. איתר לי בעיה שטיפלתי בה לפני שלושה חודשים והיא חזרה, הוא סידר לי את זה ותוך שעתיים יצאתי משם. ויצאתי מבסוט מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי אדזיאשוילי, קרית ביאליק.
אשרור: 18/10/2020
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ברדיאטור ברכב מסוג שברולט אובר שנת 2008.
חוות דעת:
הוא מעולה, אחלה בן אדם והייתי מרוצה מהכל, גם מהמחיר, גם מהעבודה וגם מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליצור לוגסי, קרית מוצקין.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן, החלפת בוקסות למשולשים והחלפת מנורות ברכב מסוג שברולט ספארק שנת 2011.
חוות דעת:
הסביר לי בדיוק את הבעיה ומה שהוא לא ידע בוודאות הוא אמר מה זה יכול להיות, הוא היה ישיר מבחינתי וזה הדבר הכי חשוב שיש. מבחינת מחיר הוא לא הכי זול בעולם אבל אין מה לעשות- צריך לשלם בשביל משהו טוב. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ברנר, קרית מוצקין.
משוב: 19/08/2015
תיאור השירות:
טיפול במצת של רכב שברולט אלרו שנת 2000 שלא הניע.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא עשה לי גם דברים שלא היה צריך לעשות ולא גבה עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל דסלר, קרית אתא .
משוב: 10/02/2014
תיאור השירות:
טיפול שוטף ברכב מסוג שברולט אבאו.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד ממליצה עליהם. אין לי מילים לתאר אותם. הם נותנים שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר נתנאל, יקנעם(מושבה).
אשרור: 07/04/2024
משוב: 07/01/2024
תיאור השירות:
החלפת אטם מכסה שסתומים ומכסה ברכב מסוג שברולט אורלנדו 2016.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מגיע עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדגר רחמימוב, חיפה.
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן על ידי החלפת חלק ברכב בנזין מחברת שברולט שנתון 2013.
חוות דעת:
הייתי אצלו שלוש שעות והשירות, המחיר והשקיפות היו מצוינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1051 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.