השירות היה מעולה, הוא אדיב, צדיק ואמין מאוד. חשבתי שצריך להחליף את כל המנגנון, הוא עשה לי תיקון אחר וחסך לי הרבה כסף. אין מילים, הוא בחור צדיק ואחראי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון אברמוביץ, חיפה.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
בדיקה למזגן רכב שלא מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! נאסר בדק ביסודיות וחיפש דליפה. שלא נמצאה, החליף ונטילים למערכת הקירור ומילא גז, תוך מתן הסברים לאורך כל הבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריס קולישניקוב, חיפה.
משוב: 25/02/2024
תיאור השירות:
החלפת פיוז במערכת חשמל ברכב מחברת יונדאי איי 25 שנתון 2011.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר ויסברג, חיפה.
משוב: 10/01/2024
תיאור השירות:
טיפול 120 לרכב.
חוות דעת:
נאסר היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
מוטי קוסה, חיפה.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
תיקון אלטרנטור ברכב.
חוות דעת:
הוא אדיב מאוד, מקצועי והתרשמתי מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
טומי בן, חיפה.
משוב: 22/10/2023
תיאור השירות:
תיקון סטרטר ברכב מסוג Hyundai שנתון 2012.
חוות דעת:
היה עשר. הוא מקצועי וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראומה שלוש, חיפה.
משוב: 19/10/2023
תיאור השירות:
תיקון פנס אחורי לפיג'ו 208.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. בהחלט היה יצירתי ותיקן את הבעיה מיד,
הגון וישר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עמר פלד, חיפה.
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג סובארו שנתון 2017.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! מאוד נחמד, מסביר פנים ומקצועי. באמת היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל בורגר, חיפה.
אשרור: 28/09/2023
משוב: 25/05/2023
תיאור השירות:
שחרור שסתום במזגן ברכב טויוטה שנת 2005.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא בדק מה שצריך ונתן את המענה שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 416 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.