החלפת 3 פלאגים, קוו 0 וביצוע בדיקה כוללת של בידוד החשמל.
חוות דעת:
הרצל בחור בסדר גמור! שלח תמונות של כל מה שהחליף ולקח סכום הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קורין אלישע, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2021
תיאור השירות:
בדיקת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
איש מקסים ונותן שירות בחסד עליון,
מגדיל ראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית ד. פתח תקווה.
משוב: 10/02/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הוא היה מעולה! פתר את הבעיה ביעילות ובמקצועיות , מחיר ממש הוגן , אדיב , נעים הליכות , הגיע במהירות וסידר הכל בצורה הכי מקצועית ונעימה שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירם ש. ראשון לציון.
אשרור: 11/11/2025
משוב: 10/09/2025
תיאור השירות:
החלפת שני גופי תאורה במטבח ובחדר השירות.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, נתנו יופי של יחס, דיברו בנועם, הגיעו יחסית בזמן. אולם כשהם הגיעו לדירה, הם לא היו מאורגנים - באו ללא סולם, למרות שזה היה הכי ברור בעולם שהיה צריך להביא סולם, כי כבר יידעתי אותם מראש וגם שלחתי להם צילומים שמדובר בגופי תאורה שנצמדים לתקרה. בנוסף לזה שהבן היה צריך לרדת בכדי להביא את הסולם, הוא התעכב בכ-12 דקות. לאחר שסיימו להחליף את 2 גופי התאורה, לצערי הרב במטבח, אומנם הם הורידו דיפל ששימש לגוף תאורה הקודם, אולם הם לא הביאו גבס בכדי לאטום את החור שנשאר. בחדר השירות אחרי שהם הלכו גיליתי שנשאר רבע חור פתוח, כשהם אפילו לא קראו לי, ליידע ולהראות לי לגבי הפתח הזה ולא הביאו שום דבר בכדי לאטום. בקיצור אומנם הם השלימו את התקנות גופי התאורה, מה שסוכם מלכתחילה, אולם השאירו חורים ופתחים שסתם פגעו באסתטיות של החדרים והשאירו לנו להשלים.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
אבי ו. חולון.
אשרור: 11/11/2025
משוב: 12/09/2025
תיאור השירות:
מציאת פתרון לעמדת טעינה והסבר מפורט על התהליך לעמדת טעינה במכפלה תת קרקעית בחניה.
חוות דעת:
אדיבות וכנות ברמה הגבוהה ביותר! מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 23/10/2025
תיאור השירות:
החלפת שקעים וחוטים עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
תודה להרצל שהגיע לעזור ותיקן את כל השקעים, היא הייתה מרוצה מאוד והכל היה עשר!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
ריקרדו רטיק, אשדוד.
משוב: 22/10/2025
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני זיג, אשדוד.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מקומה שניה לחניה פרטית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 967 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.