תותח על חלל! אין דברים כאלה. אחרי ההדברה שלו נשארו כמה צרעות והוא חזר להדביר שוב ולא לקח על זה תשלום. מקצוען לעוף עליו, התאהבתי בילד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי ונדרמולר, רעננה.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
הדברה בבניין נגד מזיקים, חרקים וג'וקים.
חוות דעת:
הוא מצוין! אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קארן אזולאי, רעננה.
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
הדברה שנתית נגד ג'וקים בדירה גדולה.
חוות דעת:
הוא מאוד חמוד, העבודה שלו באמת בסדר והוא עושה גם ניקיון לאחר ההדברה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שמואל קסה, נתניה.
משוב: 16/09/2025
תיאור השירות:
הדברת פשפשי מיטה.
חוות דעת:
היה שירות מאוד טוב, מאוד מקצועי והוא עשה עבודה טובה. רואים שהוא יסודי. אחרי שהוא סיים את העבודה, הוא המשיך לדבר איתי, בדק שהכול בסדר ושמר על קשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יולי בוהדנה, הרצליה.
משוב: 19/07/2025
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים ונמלים לבניין בעל שש קומות, כולל חניה.
חוות דעת:
אני ממליץ! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן וגם המחיר טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל אהורני, חדרה.
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
הדברה נגד תיקנים בדירת ארבעה חדרים כולל מרפסת שירות.
חוות דעת:
קיבלתי שירות אל"ף אל"ף! בן ציון היה אדיב מאוד וסבלני, ואני יכול להעיד על עצמי שאני לקוח די נודניק. הוא הסביר מה שהיה צריך והיה מאוד שירותי וגם המחיר שלו טוב בעיניי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליהי מיילר, גבעתיים.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
הדברה נגד תיקנים בחצר ובבורות ביוב.
חוות דעת:
פעם ראשונה שאני נתקלת בבעל מקצוע כזה ומאוד התרשמתי ממנו. הוא עשה עבודה טובה מאוד ואני רואה גם את התוצאות. אני מזמינה אותו הרבה כי יש לי בית פרטי. הוא נחמד ויש עם מי לדבר, לא כולם ככה. אנחנו ממש מבסוטים ואני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן רוזנצוויג, תל אביב.
משוב: 13/08/2025
תיאור השירות:
הדברה נגד נמלים בדירה בת ארבע וחצי חדרים.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה גדולה של נמלים וכל מה שביקשתי קיבלתי. הוא בחור מקצועי, ואין לי שום הערה על העבודה שלו והמחיר שלו הוגן ונורמלי לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 11/06/2030
אודות
בן הוא מדביר מוסמך. "אני בעל ניסיון רב בשטח," בן אומר "ומביא איתי ידע מקצועי ואחריות אישית לכל לקוח. אנחנו מתמחים בהדברת מזיקים מכל הסוגים בבית ובחצר, עם דגש על שירות מהיר, אדיב ובטיחותי. החברה שלי שמה לעצמה מטרה אחת: לגרום ללקוחות לישון בשקט, בידיעה שהמזיקים נעלמו ולא יחזרו. השירות ניתן באהבה, עם יחס אישי, זמינות גבוהה ותוצאות שמדברות בעד עצמן"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.