שרות נהדר, אדם מקצועי, ישר, אמין, אדיב וסבלני. בעל מקצוע מומחה בתחום, הגיע בזמן והשרות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי צור, פתח תקווה.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
משה גולדשטין, פתח תקווה.
אשרור: 07/03/2024
משוב: 10/12/2023
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דינה ליפסקר אייזנצויג, פתח תקווה.
משוב: 03/03/2024
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס רגיל.
חוות דעת:
הם עשו עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת כגן, פתח תקווה.
משוב: 25/02/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון קטן במקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין, מחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ב. פתח תקווה.
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
תיקון של ידית חלון ממ״ד שלא עבדה.
חוות דעת:
לאחר בירור פרטים וצילומים הוא נתן הצעה, הגיע מהר ובזמן ותיקן כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי בלו, פתח תקווה.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
החלפת קפיץ בתריס גלילה ידני בחדר.
חוות דעת:
עזרא היה בסדר גמור. הוא בדק, הסתכל ועזר לפתור דברים נוספים ללא עלות. המחיר טיפה יקר, לטעמי וסך הכל, אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן נקש, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת תריס חשמלי.
חוות דעת:
קראתי לו כי התריס שלי נפל, לפי ההערכה שלי המנוע עבד. כשהוא הגיע הוא אמר לי שהמנוע תקול וצריך לתקן אותו. ביקשתי ממנו הצעת מחיר למנוע והיא הייתה גבוה מאוד. אז אמרתי לו שלא יעשה שום דבר, הוא לקח עלות ביקור והלך. בנוסף הוא לחץ עלי על שעה שתיים וחצי ואז דחה אותי עד ארבע בצהריים.
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
רגינה מרנץ, פתח תקווה.
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מהיר, אדיב והכל מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2719 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.