מדהים, מדהים, מדהים! הוא בן אדם מאוד אדיב, נחמד ולקח מחיר נורמלי לחלוטין. בנוסף להחלפת גלגלים הנעילה לא הייתה עובדת , הוא סידר את זה בשניות והסביר לי תוך כדי התיקון ונתן לי טיפים להמשך , אין לי ספק שאם אני אצטרך בעל מקצוע בתחום שוב, אני אקרא לו בוודאות. 10 מתוך 10!
היה מצוין! איש נעים הליכות. הגיע תוך חצי שעה משיחת הטלפון, תקשורת נעימה ואפקטיבית, ביקש לאשר את המחיר לפני ההגעה, כך שהכל היה ברור וסגור. ביצע את התיקון במקצועיות, זריזות ובנועם. חוויה מצוינת, ממליצה בחום.
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
הידעת?
במידרג, אנו שומרים בקפדנות על אמינות הדירוגים.
לכן, כל משתמש מאומת וגם מדרג לאחר השירות.
באתר מידרג כל לקוח מדרג!
יצירת קשר עם עסק גורמת לנו להתחיל לעבוד.
זוכרים שאנחנו חוזרים לכל אחד לקבל משוב?
אנו עושים בערך 50,547 טלפונים בחודש אז...
כדי לחסוך לנו ולכם טלפונים לחצו על "דברו איתי"
עם העסק רק אם אתם צריכים שירות.
אנחנו מבינים אותך!
גם אנחנו עמוסים בחיים ומבינים מי שאין לו כח לזה...
ואולי פשוט לא מתאים לך שנתקשר אליך לקבל דירוג.
מצד שני, מאות אלפי לקוחות אחרים הקדישו דקה מזמנם
כדי לבנות את רשימת בעלי המקצוע הטובים ביותר.
האתר ללא תשלום ומה שנדרש ממך זה לתת דירוג. זה הכל.
זה למען כולנו וגם בשבילך:)
אז אולי בכל זאת נוכל להתקשר אליך לאחר השירות ולקבל דירוג?
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.