מדובר בתריס ישן מאוד שקשה לתקן, הוא הצליח לשחרר את השלבים התקועים והכל עובד מצוין! הוא מאוד טוב, בא בזמן ועשה את העבודה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן דנציגר, תל אביב.
משוב: 02/02/2024
תיאור השירות:
החזרת תריס חשמלי למסילתו.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא קבע את המחיר מראש, ידעתי מה אצטרך לשלם. הוא הגיע, הסתכל ואמר שזה תקלה קטנה, הוא ביקש שאעזור לו והוא הצליח לדחוף את התריס חזרה למסילה, אחרי דקה וחצי זה היה מסודר. הוא איש נחמד מאד, עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי ניסני, תל אביב.
משוב: 26/01/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ותיקון דלת חלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הסביר לי הכל, הוא עשה את זה מהר מאוד והוא לקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ל. תל אביב.
אשרור: 25/01/2024
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס תקוע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל פ. תל אביב.
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בגודל 9 מ"ר.
חוות דעת:
היה מושלם! מכל בעלי המקצוע שהזמתי הוא היה היחיד שהצליח לתקן את הבעיה בצורה שתחזיק מעמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עקיבא דר, תל אביב.
אשרור: 28/12/2023
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מנעולים לחלונות ודלת ממ"ד.
חוות דעת:
מגיע לו את הציון הכי גבוה, עמד בלוח זמנים, עשה עבודה יסודית ופתר את כל הבעיות שהיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מישל אזולאי, תל אביב.
משוב: 17/12/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי וחיבור תריס חשמלי תקוע בסלון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והכל היה עשר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אמיר ויטמן, תל אביב.
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירותי מאוד, מנומס ומקצועי. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עידן אדות, תל אביב.
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא מעולה, עשה עבודה מושלמת והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום פניג, תל אביב.
משוב: 29/11/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס תקוע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2719 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.