הגיע תוך שעה מוכן ומצויד, הסביר מה הבעיה ותיקן במקום. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי מרחב, חיפה.
אשרור: 07/05/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש .
חוות דעת:
היה פיקס. נגיש, זמין ועשה יופי של עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה לביא, חיפה.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, בגלל המצב כמעט ולא אינטראקציה אבל דיברנו בטלפון, ביצע את כל העבודה מהר וקנה במיוחד דוד שמתאים לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן פ. חיפה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש דולף.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולג גינסבורג, חיפה.
משוב: 15/01/2018
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט, גוף חימום וצינור שהתפוצץ בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, מקצועי, נחמד והגיע תוך עשרים דקות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן א. חיפה.
אשרור: 06/06/2017
משוב: 27/02/2017
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד שמש של חברת כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה אדיב, מקצועי, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני גרימבלט, חיפה.
משוב: 12/02/2016
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום שקיצר בדוד שמש של 120 ליטרים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ותוך התראה קצרה, עשה את עבודתו שנראית טובה נכון לעכשיו. גם מבחינת היחס האישי הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שי מרקוביץ, חיפה.
משוב: 31/12/2015
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי, עשר בכל הציונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב מ, חיפה.
משוב: 09/11/2015
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש ותיקון סתימה בברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה לא משהו. הוא עלה לגג, טען שהבעיה זה שהגוף חימום הלך ורצה מחיר ממש גבוה בטענה שזה המחירים. אני בדקתי מול אנשים אחרים באתר והם נתנו לי מחירים יותר נמוכים. מסתבר שאחרי הטיפול של אינסטלטור שזו הייתה תקלה חשמלית של קבלים ולא של הדוד. גם ביקשתי שיבדוק סתימה בכיור והוא לקח את המחיר שסוכם.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
תגובת העסק:
הלקוח פנה אלי בטענה כי אין לו מים חמים כבר כמה ימים כאשר הוא מדליק את הדוד. לבקשת הלקוח כבר בבוקר של יום המחרת הגעתי בשעה שקבענו ומיד התחלתי בטיפול ואיתור התקלה.
יש לציין כי ללקוח דוד מסוג כרומגן אשר דורש חמם מיוחד ולא סטנדרטי. לאחר בדיקה זיהיתי קצר חשמלי בתרמוסטט וכי יש סימן שחור של שרוף על חיבור החוט לחמם של הדוד, מיד ניתקתי את החשמל מהדוד בכדי למנוע שריפה. ירדתי חזרה ללקוח והסברתי את חומרת המצב. המלצתי ללקוח להחליף את התרמוסטט ואת גוף החימום לחמם ותרמוסטט מקוריים של חברת כרומגן בעלות של 600 ש"ח כולל מע"מ (המחיר כלל חלקים+עבודה). הלקוח לא הסכים איתי מאחר ששמע לטענתו כי גוף חימום עולה זול יותר. הסברתי ללקוח כי אכן יש חמם יותר זול אך לא מקורי ושאני, כמי שעוסק בתחום זמן רב מעדיף וממליץ לשים חמם מקורי וזה הסיבה שהמחיר טיפה יותר יקר- כי החלק עצמו יותר יקר.
הלקוח בחר שלא אטפל בזה וזכותו וכבודו על כך. יתכן כי החליפו ללקוח רק תרמוסטט ובכך הסתדרה התקלה אך יכול מאוד להיות שהתקלה תחזור לו במהרה. מניסיוני, לפעמים עדיף לעשות טיפול יסודי מאשר לחזור על אותה תקלה פעמיים.
בנוסף, הלקוח פנה אלי בעניין נוסף של סתימה בקו מטבח אשר שוחררה ע"י מכונה חשמלית במחיר הגון של 350 ש"ח כולל מע"מ.
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 347 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חיים הוא אינסטלטור בדם. כבר בתור ילד הוא נשם את צינורות האינסטלציה, ובגיל 17 היה מבצע פרויקטים שלמים. לכן, כששואלים אותו איזו עבודה אחרת היה בוחר לעצמו, קשה לו לענות.
"העבודה מאוד מעסיקה ומאתגרת אותי", הוא מעיד על עצמו, "אין יום אחד שדומה לשני. תמיד יש מה ללמוד". חיים משתדל להתחבר ללקוחות, ולהיות קודם כל בן אדם, גם בעבודה. הסיפוק שהוא מקבל כשהוא פותר בעיה לאדם במצוקה, הוא הדרייב שלו.
חיים נשוי ואב לבן ולבת, וכשהוא לא בעבודה, הוא אוהב להיות איתם כמה שיותר. בעתיד, הוא מקווה להמשיך לעסוק בתחום שמעניין אותו ומי יודע, אולי גם להכשיר את דור העתיד
חיים קיבל את הכישרון לאינסטלציה יחד עם בקבוק המטרנה שלו. אביו, אינסטלטור בעצמו, נתן לו להתנסות בעבודות האינסטלציה השונות כבר כשהיה בן 14, ובחופשים – כולל בתקופת השירות הצבאי – הוא היה מתלווה לעבודות כאינסטלטור מן המניין.
ביום שהשתחרר מהצבא, קיבל חיים את האישור מאביו שאין לו יותר מה ללמד אותו. הוא החליט לפרוש כנפיים והפך לעצמאי. עם פז"ם לא קטן, הקים חיים עסק משלו והיום הוא בעל ניסיון של מעל 15 שנים.
תחומי התמחות:
:: פיצוצי צנרת
:: איתור נזילות
:: תיקון דליפות
:: החלפת ברזים ואסלות
:: התקנת דודי שמש וחשמל
חיים הוא אינסטלטור מורשה מטעם חברות הביטוח. הוא מעניק אחריות של שנה על תיקונים שגרתיים, ואחריות גדולה יותר על עבודות גדולות יותר, כגון החלפת קווי מים. מקבל תשלומים במזומן ובצ'קים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.