היה בסדר, הייתי מרוצה! היה אדיב, אחראי, לא עשיתי השוואת מחיר עם אחרים, נשמע לי אמין. (החליף ברז בדירה שכורה) . סה"כ מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורנה ש. בני דרור.
משוב: 28/10/2013
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מתחת לכיור בחדר אמבטיה. כמו כן, שחרור מסננת הברז שהיתה מחוברת חזק לברז עצמו.
חוות דעת:
דייק בזמנים ועשה עבודה טובה ונקייה. הוא שחרר מסננת הברז שהיתה מחוברת חזק לברז עצמו, עד כדי כך שבעל מקצוע שהזמנתי לפניו לא הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה ב. תל אביב.
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יותם ניר, גבעתיים.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של אמבטיה
חוות דעת:
היה נחמד, פתר את הבעיה, וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה ר. תל אביב.
משוב: 07/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה בשירותים.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה ועשר, הוא היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי פורטנוי, תל אביב.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שקד כהן, רמת גן.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 21/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית נדר, רמת גן.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 07/08/2023
תיאור השירות:
קיבוע אסלה וניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ספקטור, תל אביב.
משוב: 02/06/2024
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! משה הגיע בזמן עשה עבודה מהירה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3108 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.