הוא נתן לנו הצעת מחיר שהייתה מאוד גבוהה לדעתי וגם לקח תשלום על הביקור. הוא כן אמר מראש את העלות אבל מישהו אחר הגיע להצעת מחיר בלי תשלום. הוא היה נחמד אבל הסביר לי ממש בקצרה לגבי העבודה ושידר שאני אמורה לסמוך עליו כי הוא יודע מה הוא עושה.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
פלס לאסי, אשדוד.
משוב: 21/03/2021
תיאור השירות:
תיקון חיבור מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור י. מודיעין.
אשרור: 21/07/2025
משוב: 22/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל, כולל מנגנון, חיבור למדיח ולתמי 4.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישי בראל, ירושלים.
משוב: 20/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה חייט, ירושלים.
משוב: 18/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הוא הסביר הכל, היה מקצועי ואדיב. הבעיה הייתה שהתקינו ברז לא מתאים וזה גרם לנזילה כשפתחו את המים החמים, הוא הוסיף צינור לברז ואמר שאם זה לא יפתור את הבעיה נצטרך להחליף את כל הברז. כרגע זה פתר את הבעיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני ס. ירושלים.
אשרור: 16/07/2025
משוב: 03/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה גלויה
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור! הוא הגיע עם מצב רוח והיה מאוד מקצועי. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל חשן, מבשרת ציון.
משוב: 16/07/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח בשל נזילה לתוך ארון המטבח.
חוות דעת:
היה ממש בסדר. הגיע במהירות, איתר ותיקן את התקלה מהר וביעילות. קנה לנו בעצמו ברז חדש ולפי דעתנו גבה עבורו סכום גבוה מהמקובל.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.