אבי ביקר בבניין כדי לתת הצעת מחיר לעבודה גדולה בעקבות נזילה בצנרת. עבודה של החלפת צנרת של כמה דירות בבניין. הבהרתי לו מראש שמה שחשוב לי זה לקבל הצעת מחיר כתובה ומסודרת כדי שניתן יהיה להחליט על ביצוע התיקון בפורום של מספר שכנים. לקח כשבוע לתאם איתו ביקור, אבל עד שקיבלתי הצעת מחיר כתובה לפרויקט (לאחר הבדיקה) לקח מעל חודש (!) כולל התכתבויות ותזכורות חוזרות ונשנות. שילמתי רק עבור עלות הביקור והבדיקה, בחרנו לבצע את הפרויקט עם מישהו אחר, כך שאינני יכולה להעריך את איכות העבודה. עלות הביקור הייתה סבירה לגמרי.
היה ממש אחלה! אחלה אבי, בחור זהב. בא מהר וטיפל במהירות בתקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר בן עזרא, מבשרת ציון.
משוב: 11/11/2025
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומקצועי! היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז הרשטיג, ירושלים.
משוב: 10/11/2025
תיאור השירות:
תיקון סתימה מורכבת ועמוקה במטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שנקבע, עם כל הציוד, ועבד ברצינות עד שנפתחה הסתימה העמוקה. הסביר כל הדרך. היה תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארד ז. גבעתיים.
משוב: 09/11/2025
תיאור השירות:
תיקון קו מים במקלחת.
חוות דעת:
הצינור נשבר וחלקו נוצר בקיר. מומלץ בפה מלא :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי א. ירושלים.
משוב: 09/11/2025
תיאור השירות:
זיהוי מקור הצפה בבית והחלפת החנוכיה לחנוכיה עם ברזים כדי שנוכל להשתמש בכל הצנרת חוץ מהצינור שהתפוצץ.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נחמן ג. ירושלים.
משוב: 09/11/2025
תיאור השירות:
החלפת חנוכייה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי והמחיר היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירן י. ירושלים.
אשרור: 09/11/2025
משוב: 03/08/2025
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ש. תל אביב.
משוב: 05/11/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז חדש בישן וחידוש הצינורות שהיו חלודים ולא טובים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! בחור טוב, אדיב ועשה את העבודה מהר ומקצועי... תודה אבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.