היה מצוין. המחיר היה טוב לפי דעתי. הוא היה מקצועי וזריז. נהניתי מאוד מהשירות, הכול היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל בן אדיבה, ירושלים.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 10/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. היה זריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סימה שילו, ירושלים.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
החלפת חלק באסלה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית לי נאמן, ירושלים.
אשרור: 09/04/2024
משוב: 15/11/2022
תיאור השירות:
בדיקת צינור ביוב בבניין.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! האינסטלטור אבי, הגיע לבקשתי, לבדוק צינור ביוב של הבניין שצמוד לתקרה בדירתי, שנסדק בחלק הצמוד לתקרה ויש רטיבות בתקרה באזור שקרוב אליו. הוא הביע דעתו איזה תיקון צריך להתבצע. הוא נשמע מקצועי ורציני. בתיאום עם הדיירים מעל הדירה שלי הוא אף נכנס אליהם לדירה ואמר להם מה צריך לעשות בדירה שלהם (בגלל הנזילה לתקרה שלי) והוא גילה שם רטיבות חמורה בקיר, רטיבות שחלחלה לתקרה שלי. הוא אמר שעלי להמתין לסיום התיקון בדירה מעלי לפני שמתקנים את צינור הביוב בכדי לוודא בדיוק מה צריך לבצע עם הצינור של הבניין. אני ממתינה לתיקון בדירה מעלי בכדי להזמינו לבצע התיקון של צינור הביוב אצלי בדירה. אבי בדק הדירה מעלי ואמר לבעלים מה נדרש לבצע לשם פתרון בעיית הרטיבות הקשה עם עובש שגילה אצלם בדירה. הבעלים של הדירה מעלי ביקש שאבי יבצע התיקון הנדרש שגרם לרטיבות בתקרה שלי וזה היה ללא קשר לצינור הביוב של הבניין שעובר דרך מרפסת השירות שלי. הוא ניקה וטיפל וכעת התקרה שלי יבשה. ועד הבית שלנו ביצע סתימת סדק בחבק של צינור הביוב אצלי עם דבק המכיל פלדה וחיזק עם אביזר מתכתי סביבו. לכן נראה שהעבודה שביצע האינסטלטור אבי בדירה מעלי הייתה טובה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת ש. ירושלים.
אשרור: 08/04/2024
משוב: 20/12/2023
חוות דעת:
היתה לנו סתימה בביוב הביתי - הכל היה מוצף. התקשרנו לאבי בלילה והוא הסכים לבוא אך בסופו של דבר תיאמנו לבוקר.
אבי הגיע בזמן, השקיע זמן ללמוד את הבעיה והסתבר שהביוב של הבניין היה סתום. הוא עבד קשה ופתר את התקלה. הכל באדיבות ונעימות. בסיום העבודה דאג לנקות אחריו. תענוג של שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו שומינר, ירושלים.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחדר שירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
לירן למברגר, ירושלים.
אשרור: 05/04/2024
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים בעזרת איטום.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, עלה על הבעיה תוך שנייה, מקצועי, הגיע בזמן ולקח מחיר נמוך משחשבתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2384 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.