דוד היה מדהים! הוא הגיע מהר, עשה עבודה יפה מאוד, היה אדיב, סבלני והגון מכל הבחינות. אני שמרתי את המספר שלו ומבחינתי הוא האינסטלטור הקבוע שלי מעכשיו, הכל 10! אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל זיידנר, גבעתיים.
משוב: 27/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו כ. רמת גן.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, אדיב ואיכותי. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי עמוס, רמת גן.
משוב: 02/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים של חנות.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב שנסי, ראשון לציון.
אשרור: 21/09/2025
משוב: 22/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימת שורשים בצנרת ביוב.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב כבר בשיחת הטלפון כשיצרתי עימו קשר לראשונה. הגיע מהר, ביצע ניתוח מדויק ובאופן מקצועי ביותר של המקום בו יש חשד לסתימה. המיקום של הסתימה היה בין השירותים לבין בור הביוב של המרתף. שורשים שהיו בתוך האדמה חסמו את צנרת הביוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ש. בית גמליאל.
אשרור: 17/09/2025
משוב: 20/07/2025
תיאור השירות:
חיזוק ברז רופף ומניעת נזילה בארון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית אקרמן, רחובות.
משוב: 15/09/2025
תיאור השירות:
הרכבת כיור.
חוות דעת:
הוא לא הצליח לעשות את העבודה ואני הייתי צריך לעשות אותה בעצמי. הוא היה צריך להקשיב להוראות ההרכבה והוא לא עשה את זה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
נעם כהן, יציץ.
משוב: 12/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל דניאלי, רחובות.
אשרור: 09/09/2025
משוב: 08/06/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים! הגיב במהירות לקריאה ותוך שעה הגיע אלי. בבדיקה התברר שכל ההתקן לא תקין, לא רק גומייה. הוא נסע במידי והביא את החלק בזמן קצר. בסיום העבודה ניקה את הלכלוך. לדעתי המחיר היה מאד הוגן. ממליץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי א. רחובות.
משוב: 08/09/2025
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.