חמד היה מעולה, ממש בסדר, ענה על שאלות, הגיע מתי שקבענו והיה סבלני. הוא היה שירותי ועשה עבודה טובה. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול זינר, הרצליה.
אשרור: 03/08/2022
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים מחברת נמרוד.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד והמחיר סביר, אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויוי מלכה, הרצליה.
משוב: 16/01/2022
תיאור השירות:
החלפת קולט של דוד שמש 120 ליטר.
חוות דעת:
מצוין! היה שירותי, הגיע מהר ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלכס ק. הרצליה.
אשרור: 05/12/2021
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
החלפת מערכת דוד שמש לחדשה על גג רעפים משופע 150 ליטר וקולט של כרומגן.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
ישראל בלס, רמת השרון.
אשרור: 19/09/2021
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
החלפת קולטים וניקוי הדוד.
חוות דעת:
היה מאה אחוז!
כעבור חודש נאלצתי להחליף גם את הדוד, קיבלתי שירות זריז במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי רנגינגד, הרצליה.
משוב: 12/03/2021
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש וקולטים חדשים.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל עשר. היה בסדר והוא הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב אמיר, הרצליה.
משוב: 20/01/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת מערכת חימום, ניקוי הדוד וקולטים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין. עמד בזמנים והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ביטון, הרצליה.
משוב: 29/11/2020
תיאור השירות:
ניקוי קולטים והחלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים וביצע את העבודה, לטעמי המחיר שלקח היה מאוד גבוה, הוא אמר שישלח לי תעודת אחריות ולקח לו כמה ימים לשלוח לי אותה, התאכזבתי מהשירות.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
8
יחס
2
2
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2495 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.