הוא היה מצוין, אחראי ואדיב, בא בזמן ותיקן את התקלה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורדית ג. הר אדר.
משוב: 12/05/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד בן ישראל, בית נקופה.
אשרור: 17/01/2025
משוב: 23/08/2024
תיאור השירות:
חיבור תמי 4 ללא קידוח והחלפת מושב שירותים.
חוות דעת:
היה מצוין! השירות היה אדיב אך המחיר עבור הנ״ל יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון עמר, מבשרת ציון.
משוב: 02/01/2025
תיאור השירות:
קידוח שיש לצורך הכנה לתמי 4.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא מקצועי מאוד, הגיע תוך רבע שעה ועשה תיק תק. הוא בחור טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
Hodaya K. מבשרת ציון.
משוב: 29/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימות.
חוות דעת:
היה ממש סבבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוה טוכמן, מבשרת ציון.
אשרור: 22/09/2024
משוב: 24/07/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מקסים! בן ביצע את התיקון במקצועיות, בסבלנות וביעילות. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ל. מבשרת ציון.
משוב: 26/08/2024
תיאור השירות:
חיזוק צינור מים בין המדיח לכיור והחלפת גומיה.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ענת הופמן ה. אילת.
אשרור: 27/10/2025
משוב: 07/09/2025
תיאור השירות:
הברזה.
חוות דעת:
שרף לי את יום חמישי בלחכות לו. בסוף הגיע והיה כבר מאוחר בערב. קבענו ליום שישי מאוחר בצהריים וזה לא יצא. קבענו לראשון בבוקר, הוא לא הגיע ולא הודיע וגם לא ענה לטלפון. ככה שרפתי איתו שלושה ימים ועדיין עם שלוליות במטבח. היה ממש לא בסדר! שרפתי ימים בלחכות לו, לא עונה לטלפונים ולא מודיע שלא מגיע. עם שלוליות על רצפת המטבח וחוסר יכולת לשטוף כלים.
זמנים
0
יחס
0
1
כללי
אדי א. עלי.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
ייעוץ.
חוות דעת:
הוא בא, נתן לי ייעוץ ופתרתי את הבעיה לבד. הבחור ממש גבר, נעים הליכות! היה מצוין!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ג. אילת.
אשרור: 16/10/2025
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
שבירת קיר וסגירתו לטובת העברת צינור ניקוז.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינסטלטור מוסמך
אודות
בן ישראל הוא אינסטלטור, ועל כך הוא מספר: "הגעתי לתחום בגיל מוקדם ולמדתי מהטוב ביותר - אבא שלי, שיזכה לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים. אחרי שאת כל רזי המקצוע רכשתי מאבי, כיום אני עצמאי, מקצועי ומוסמך ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל". הוא מוסיף: "חשוב לי מאוד להשקיע בעבודה, שתהיה מקצועית ונקייה - כזה אני, פדנט. המחירים הוגנים ועל השירות כולם מדברים".
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה
:: כלים סניטרים
:: דודי מים
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: מקלחות
:: אסלות
:: מטהר מים
הכשרה
הכשרה ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל.
שאלות ותשובות עם בן-ישראל
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.