אין לי מילים. הוא מעולה מעולה מעולה. אני לא מאמינה שעוד קיימים אנשים כאלו. מבחינה אנושית הוא בן אדם משכמו ומעלה. מאוד ישר והגון! דייקן בזמנים, שעה זה שעה. הגיע ותיקן במהירות רבה את הבעיה, צ'יצ'ק עלה על התקלה ופתר אותה.
איזה כיף שיש עוד אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונה שילה, רמת השרון.
אשרור: 08/08/2017
משוב: 30/04/2017
תיאור השירות:
תיקון דלת במקרר של חברת מולר.
חוות דעת:
הוא מצוין! נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר קרן, הרצליה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 07/05/2015
תיאור השירות:
תיקון של 2 של מקררים של החברות Frigidaire ו-Liebherr.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין! הוא עשה עבודה איכותית ועשה אותה בזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אמיר גולדשטיין, רמת השרון.
משוב: 20/04/2016
תיאור השירות:
תיקון מאוורר פנימי במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הוא באמת אדם מיוחד ואיש שיחה מעניין, הוא עשה עבודה מצוינת והיה מאוד שירותי ומעמיק, זיהה מיד את התקלה ועשה תיקון שחסך לי כסף, היה מעולה ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירון מ. הרצליה.
אשרור: 03/02/2016
משוב: 01/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה שתי דלתות.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות. אריק הגיע בזמן בדיוק רב. בדק את המקרר ונתן חוות דעת מפורטת, שעיקרה אין לתקן דבר, ללא ניסיון לנפח ולגרור אותנו להוצאות מיותרות. "יצא צדיק". הסביר בצורה ממצה את "הבעיה" ומדוע מיותר ל"תקנה".כל הנ"ל באדיבות ובנימוס חריגים בנוף הישראלי. מחיר הביקור היה נמוך מהמקובל.
לסיכום: מקצועי אדיב והוגן. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן ורשבסקי, הרצליה.
משוב: 19/11/2015
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום ורעש במקרר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. חיפשתי אותו שוב בגלל שבפעם שעברה הייתי מאוד מבסוט ממנו. הוא מאוד מיוחד, סוג של גאון. בתוך שנייה הוא כבר ידע מה זה היה והוא תיקן. הוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי שרון, הרצליה.
אשרור: 05/05/2015
משוב: 09/02/2015
תיאור השירות:
תיקון דלת של מקרר אמנה.
חוות דעת:
הוא מצוין. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אקי שגב, הרצליה.
אשרור: 07/04/2015
משוב: 20/01/2015
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותיקון של מקרר מחברת ג'נרל אלקטריק סייד ביי סייד.
חוות דעת:
הבעיה הייתה שהצד השמאלי במקרר - המקפיא לא הקפיא וגם הצטבר הרבה קרח על הדופן האחורית. לאחר הפשרת הקרח ופירוק הדופן הוא איתר מהר מאוד את הבעיה - גוף חימום, אחד משניים שתפקידם להפשיר את הקרח. מכיוון שהדגם של המקרר מאד ישן לא היה לו חלק חדש להחליף. הוא מצא במכונית שלו חלק ישן, וביקש את הסכמתי לעשות בו שימוש, כלומר, הוא "הודה" שהוא ישן ולכן גם לא יגבה עליו תשלום. הוא עבד באינטנסיביות במשך שעתיים תמימות, כי הקרח הצטבר גם בפנים, מתחת לדופן שפירק, והוא עשה זאת בעדינות כדי לא לפגוע באף חלק. הוא עבד באופן מאד יסודי ומאד פדגוגי, הייתי לידו במהלך התיקון והוא והסביר לי כל מה שהוא עושה. לבסוף הוא גם השתמש בקומפרסור לנקות אבק שהצטבר בתחתית המקרר מתחת לשכבה [שפירק], הוא בדק שוב שהמקרר עובד ואפילו ניקה אחריו שלא כמו בעלי מקצוע אחרים. אני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן בלנק, הרצליה.
משוב: 26/02/2015
תיאור השירות:
מילוי גז במדחס במקרר של חברת נורמנדי.
חוות דעת:
אריק ידע בדיוק מה היתה הבעיה במקרר והביא בפניי את כל האופציות, כולל החלפה בחדש ואי כדאיות של תיקון המקרר הישן. בדיעבד המקרר אכן היה בסוף חייו ואריק צפה זאת מראש ולכן חייב את המינימום בתיקון. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1028 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
שאלות ותשובות עם אריק
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.