אחלה שירות! החל משיחת הטלפון הראשונה עד סיום העבודה, היה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוית שובל, ראשון לציון.
משוב: 22/05/2025
תיאור השירות:
תליית מדפים ותמונות.
חוות דעת:
פשוט היה מעולה! הוא מדויק מאוד, עבד ממש נקי ומקצועי. איעזר בשירותים שלו גם לדברים עתידיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבה מ. ראשון לציון.
אשרור: 14/05/2025
משוב: 13/02/2025
תיאור השירות:
פירוק והרכבת ארון, מיטה, שולחן עבודה, תליה ועבודות שיפוץ.
חוות דעת:
מאוד מקצועי, אמין, אדיב ועם נכונות לעשות מעבר לנדרש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירנה פצובסקי, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
החלפת ציר בארון פורמייקה באמבטיה.
חוות דעת:
שי היה אחלה. אני מרוצה מהזמינות, מהשירות ומההסבר של מה הוא עשה בסוף העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פול מרקס, תל אביב.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
פירוק ובניית ארונות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון חן, תל אביב.
אשרור: 09/07/2025
משוב: 30/03/2025
תיאור השירות:
הרכבת ארון, שידה, תליית וילונות ומראה.
חוות דעת:
שי היה חשוף מההתחלה, אמר לי כמה זמן תקח לו העבודה, מה העלות אך המחיר שגבה היה מעט גבוה בעיניי. בסופו של דבר התרשמתי שהוא מקצועי והמלצתי עליו גם לאחרים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לורן נחום, תל אביב.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
תיקון צירים של ארון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל סבג, תל אביב.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
מריחת שפכטל בקיר גבס ותיקון וילון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! סידר את הווילון מהתקרה והכול באיכות גבוהה מאוד. אפילו השאיר לי נייר שיוף לסיים בעצמי למחרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי לאור, תל אביב.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
הרכבת מיטה זוגית וארונית וסידור חלון קטן.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :) עומד בכל הקריטריונים, זמנים, אחריות, לבביות, מקצועיות וסבירות מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 220 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם שי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.