הוא ענה לי ממש מהר, הסביר בטלפון איך לתקן סתימה בכוסית במקרר, הוא חסך לי ביקור ובעיניי זה היה מדהים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ענת זילברשטיין, נס ציונה.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז המקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, אדיב, סבלני ופתר מהר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי ברכה, נס ציונה.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא היה זמין מאוד. פנינו אליו בשישי בבוקר והוא הגיע די מהר עוד בשעות הבוקר. עשה רושם מקצועי ותיקן את התקלה. המחיר היה טיפה יקר לדעתנו אבל במציאות הקיימת לא קל למצוא כזה בעל מקצוע שהוא הגון ומקצועי שמסוגל לתת שירות טוב. המחיר היה שווה את השירות שקיבלנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה בן יהודה, רחובות.
משוב: 18/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
רינת מאייר, מזכרת בתיה.
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להצטברות קרח במאוורר במקרר של חברת lg.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מאוד מאוד נחמד. זה היה בשעה מאוחרת והוא פתר לנו את הבעיה בטלפון. בעל המקצוע היה ממש סבבה. הוא מותק של בחור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
סמדר גל, רעננה.
משוב: 08/11/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר, כולל ריסטרט מחדש במחשב של המקרר.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאד, הגיע במהירות וסידר את התקלה. רק המחיר היה יקר מדי ביחס לעבודה בעיניי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נאור כ. רמת השרון.
משוב: 06/11/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר רועש.
חוות דעת:
הוא ממש עזר לי בטלפון, עם הסבר סבלני וייעוץ. הצלחתי לפתור את הבעיה תוך כמה דקות בעצמי בזכותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור ו. תל אביב.
משוב: 06/11/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לפתרון נזילה במקרר.
חוות דעת:
בעל המקצוע הציע להוציא את המקרר מהחשמל, לתת לו להפשיר לילה שלם ואז לחבר מחדש. לאחר שבוצעה הפעולה, המקרר לא נוזל ועובד. הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1471 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.