הוא הגיע חצי שעה אחרי שצלצלתי אליו שזה היה מדהים!! בא ועבד ותיקן והיה מקסים, אין לי מילים!!! אני ממליצה עליו מכל הלב, המלצתי עליו לכל החברות שלי! פשוט מדהים, בחור מדהים! השאיר הכל נקי אחריו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים צבי, קרית אונו.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון תקלה במקרר שמתמלא בקרח.
חוות דעת:
עשר!!! כשהתקשרתי אליו הוא קודם הסביר לי מה אני יכול לעשות לבד ואמר שאם זה לא עובד הוא יגיע. התקלה באמת טופלה. אין אנשים כמהו בעולם!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אלן טווקולי, קרית אונו.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקפיא.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! אבחן ישר את התקלה ופתר אותה בצורה מקצועית. נחמד מאוד, הגיע בזמן ומומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאורה שרמן, קרית אונו.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שלא קירר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא נענה מאד מהר והגיע עוד באותו יום תוך שעה, אבחן את התקלה מהר והסביר הכל. אמר שהגוף קירור התפוצץ ואי אפשר לתקן ונתן המלצה להחליף את המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס אקסל, קרית אונו.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפה של כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה טובה, הכול היה מעולה, נתן הצעת מחיר ותיקן מה שצריך באותו היום, הכול עובד כרגע ולא היו טענות, היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כוכבה שולמן, קרית אונו.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
טיפול הצטברות קרח במקפיא במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, סימפתי, נעים, הגון, הגיע מהר ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניקה גלור, גני תקווה.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל החלפת רדיאטור.
חוות דעת:
הגיע אלי בנובמבר והחליף את הרדיאטור במקרר ולדעתי גבה מחיר יקר. לאחר כמה חודשים המקרר שבק חיים, ניסיתי ליצור איתו קשר, אבל כל פעם שהתקשרתי קיבלתי סינון והוא פשוט מתעלם ולא חוזר אלי. כשראיתי שהוא לא הולך להגיע ולתקן, לא הייתה לי ברירה והזמנתי מישהו אחר שגבה הרבה פחות ממנו ועשה את אותה עבודה.
היה לי תחושה לא הכי טובה. הוא הגיע ובלי לבדוק בקושי אמר ישר שאין קטע לתקן את המקרר ושעדיף לזרוק ולקנות חדש. לדעתי הוא היה יכול להשקיע קצת יותר ולנסות בלפתור את הבעיה אם טיפה יותר השקעה.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
10
יחס
6
תגובת העסק:
לפני הגעה נאמר ללקוח כול האפשרויות ..ובוצע חיבור ברז מחט לבדיקת לחצים ונאמר מראש שיתכין בעיה של דליפה בגוף המקרר ומדחס לא תקין.
7
כללי
גל מ. קרית אונו.
אשרור: 13/12/2018
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לא יכל לעזור לפתור את התקלה, כיוון שאת החלקים הדרושים במקרה זה ( בעיה בקיוסק ) ניתן לרכוש אצל היבואן הרשמי בלבד. מאידך, הייעוץ שלו היה מועיל מאוד. אני מרוצה ממנו ונותן לו עשר בכל תחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1468 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.