ניסים היה בסדר גמור. בגדול הוא לא פתר את הבעיה, שילמנו רק על הביקור. מבחינתי זה לא היה מאוד מקצועי כי הוא אמר משהו אחד ואחרי כן אמר שזה לא מה שחשב והבעיה בגלל הכרטיס.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך חזן ואן דוין, ראש העין.
משוב: 22/12/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה שכלל החלפת חלק במייבש כביסה.
חוות דעת:
ניסים איש מאוד נחמד. מההתחלה הוא עשה רושם שאפשר לסמוך עליו, עמד בזמנים ועד עכשיו אני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת וידר, אורנית.
אשרור: 20/03/2022
משוב: 16/01/2022
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של סימנס.
חוות דעת:
ניסים היה מקצועי ונחמד ופתר את התקלה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז אבנר, ראש העין.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא פירק את מייבש הכביסה ומצא שהמנוע שרוף. הוא לקח את המנוע ואמר שיבדוק לי הצעת מחיר עבור מנוע חדש. הוא לא חזר אלי וכשהתקשרתי הוא לא נתן הצעת מחיר עבור מנוע, רק אמר שבעיניו יותר משתלם לקנות מכונה חדשה. לא הייתי מרוצה מזה שהוא לא אמר לי את עלות המנוע והתייעץ איתי, בסוף זאת החלטה שלי אם לקנות מכונה חדשה או לא. התאכזבתי.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
נתנאל בר דוד, אורנית.
אשרור: 14/03/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אמיר כץ, עינת.
משוב: 29/01/2018
תיאור השירות:
החלפת חלק במייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא אדם אמין, תוך יום סידר הכל והיה על הכיאפק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירדנה גולדשלגר, ראש העין.
אשרור: 29/11/2016
משוב: 29/09/2016
תיאור השירות:
תיקון של גומיית דלת המקרר ובדיקה של מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע ביום בו הזמנתי אותו.סימפטי ומקצועי.מצא מיד את התקלה.לקח תשלום רק עבור ביקור כיון שהתיקון היה מזערי.בהזדמנות זו בדק את מיבש הכביסה המרעיש והמליץ לרכוש חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר נוי, תל אביב.
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
פירוק מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל אוליבה, צור יצחק.
משוב: 11/01/2023
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת aeg.
חוות דעת:
ניסים היה מעולה! הוא איש נחמד, חביב, נעים, מקצועי, הגיע בזמן שאמר ואפילו הקדים, הסביר בדיוק מה הוא עשה ולקח תשלום בהתאם. הכל היה פיקס, הוא עשה עבודה מעולה והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור צברי, אריאל.
אשרור: 29/12/2022
משוב: 30/10/2022
תיאור השירות:
הרכבת והחלפת רצועה למייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
ניסים הגיע אליי אחריי שטכנאי אחר הגיע לתקן לי את המייבש וברח באמצע. התקשרתי אליו והסברתי לו שמיום חמישי המכשיר מפורק בבית, והוא הגיע אליי תוך פחות מ 10 דקות. הוא סידר והחליף רצועה על חשבונו, ולא לקח ממני תשלום, אפילו לא ביקור שזה מינימום! הוא מלאך משמיים! אין אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.