הוא בדק את התנור ולא איתר שום תקלה. הוא היה מעולה, אחלה בחור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי פ. ראש העין.
משוב: 08/10/2020
תיאור השירות:
בדיקה וסידור תנור דלונגי שלא פעל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! מאוד נחמד בהתאם לציפיות. תיקן מנגנון בתנור דלונגי שלא פעל וסידר את זה. עובד טוב ונקי, היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל טויטו, ראש העין.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
ניסים הגיע בזמן, היה נחמד וידע בדיוק מה התקלה, אחרי שהוא הלך היה משהו שלא עבד, אבל בסוף זה הסתדר.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
אורי לנטוש, אורנית.
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מצוין. הוא הגיע בזמן שקבענו, נתן שירות ויחס טוב, גבה מחיר הוגן לדעתי ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנינה עקריש, ראש העין.
משוב: 22/01/2017
תיאור השירות:
החלפת צירים בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. שירות מעולה. גם מבחינת מענה ומקצועיות. הכל מהכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי זהר, אורנית.
אשרור: 05/07/2016
משוב: 09/08/2015
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני שמשפיע על גופי החימום בתנור.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא מקצוען ואדיב, יש לי רק מילים טובות!
הוא היה צריך לקחת את הכרטיס למעבדה ומראש תיאם איתי ציפיות בנוגע לזמנים - ועמד בהם באופן מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופירה הלל, ראש העין.
אשרור: 22/09/2015
משוב: 27/05/2015
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הייתי מאד מרוצה מהתגובה המהירה שלו ומהמקצועיות שלו. הוא היה אצלי תוך רבע שעה - הכל היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל מטושביץ, ראש העין.
אשרור: 12/05/2015
משוב: 17/02/2015
תיאור השירות:
החלפת גשר של חיווט חוטי החשמל בגב תנור אפייה מתוצרת scholtes.
חוות דעת:
ניסים הגיע ביום שישי תוך 20 דקות ( אמר 20 וגם הגיע). היה מקצועי וחשוב לא פחות אמין. בשיחת הטלפון כיוונתי אותו למצב שאולי נשרף גוף חימום, כמובן שאם היה רוצה לגזור קופון היה מחליף גם את גוף החימום על הדרך וגורף עוד סכום נאה לכיס. הבחור אדיב , מקצועי אמין והוגן - מה עוד אפשר לבקש מבעל מקצוע :) אני שמרתי את המספר שלו בסלולרי !!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד שליו, ראש העין.
משוב: 24/10/2013
תיאור השירות:
תיקון מקרר, תנור ומדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה אצלנו כמה פעמים ואנחנו ממליצים עליו! היינו מאוד מרוצים ממנו. הוא היה נחמד, הוגן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד פרלמן, תל אביב.
משוב: 01/03/2023
תיאור השירות:
תיקון תנור בוש.
חוות דעת:
מומלץ בחום! זמין, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.