הוא היה שירותי, אדיב ונחמד. הכל היה בסדר גמור ויצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור בלומנפלד, ראשון לציון.
משוב: 28/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר מחברת Sharp.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר גטניו, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2022
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מסוג אמנה.
חוות דעת:
מאוד נחמד, שירותי ומקצועי. הגיע בזמן שאמר והיה זמין מעכשיו לעכשיו. לקח מחיר סביר מאוד ונתן אחריות ל3 חודשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס גוחמן, ראשון לציון.
אשרור: 01/07/2021
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן והסביר בהמון סבלנות ומקצועיות. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Prosper Sasson, ראשון לציון.
אשרור: 24/01/2021
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכולל התקנת פילטר חדש.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן לדעתי ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי ח סימון, ראשון לציון.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת Westinghouse.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! אדיב, נחמד וזריז. לטעמי המחיר שהוא לקח היה יקר. היה בסדר מבחינה מקצועית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רוני פלד, ראשון לציון.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מקפיא של חברת ליבהר.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצוען, אדיב ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי גרינפלד, ראשון לציון.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון החלק שמקפיא את קוביות הקרח במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
ניסים הגיע כ 20 דקות מהרגע שיצרתי איתו קשר. הוא היה מאוד אדיב ונחמד. תיקן את התקלה במהירות ויעילות ולדעתי התשלום שנגבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו סלם, ראשון לציון.
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
החלפת נורה שרופה במקרר.
חוות דעת:
חוות הדעת שלי לא טובה. הוא היה צריך לבוא עם הידית של הפריג'ידר כי במיוחד הזמנתי אותו בשביל זה ולא בשביל להחליף מנורה שרופה, את זה יכולתי לעשות לבד. הוא הגיע בלעדיה ושאלתי למה הוא בא בכלל. הוא גבה תשלום על הביקור אבל היה עדיף שלא יגיע בכלל במצב כזה. אני בכלל לא מרוצה, מאוד התאכזבתי.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
8
יחס
0
2
כללי
יגאל סהיגי, לוד.
אשרור: 13/06/2024
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר דלונגי במקום העבודה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! לאחר בדיקה מעמיקה לא נמצאה תקלה כלשהי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.