במסגרת תהליך גישור עם אתר מידרג העסק החזיר את עלות העבודה.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 29/05/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 29/05/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
בתהליך גישור עם אתר מידרג העסק החזיר את מלוא התשלום לשביעות רצון הלקוחה.
פיצוי כספי בסך 240 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -25/05/2025
חוות דעת:
לא קיבלתי שירות כמו שצריך! ניתקנו את המדיח כשראינו שיש תקלה כי הוא עשה רעש. כשהטכנאי הגיע חיברנו אותו חזרה והתקלה לא הופיעה. הוא היה פחות מחמש דקות ולא עשה כלום, אבל גבה עבור הביקור, הוא אמר שזה עבור האחריות שיחזור אם התקלה תחזור. אחרי שהלך התקלה הופיעה שוב. קראנו לו שוב והוא הגיע למחרת וטיפול במדיח, על הביקור הנוסף לא גבה תשלום, אבל למחרת התקלה שוב חזרה והוא כבר לא היה מוכן לחזור שוב. הייתה לי תחושה לא נעימה כי שילמתי ועכשיו אני צריכה להזמין שוב טכנאי.