מוקד מידרג: 1-700-707-233
ערן קאופמן, משמרת.
אשרור: 18/02/2013
משוב: 03/09/2012

תיאור השירות:
טיפול לפני טסט וטיפול 10000.
חוות דעת:
הייתי אצלם 3 פעמים, פעם אחת לטיפול לפני טסט, ואז חזרתי שוב לטיפול 10000. הם היו על הכיפאק, מאוד נחמדים והמחיר היה נראה לי הגיוני. העניין הוא שאחר כך גיליתי שתי בעיות ברכב שאני לא יודע אם זה קשור אליהם או לא. הגעתי אליהם והם שמחו מאוד כל פעם לעזור. בפעם האחרונה שאלתי אותם לגבי הבעיה והם אמרו לי את המחיר של החלק שצריך להחליף . אחרי שבדקתי הבנתי שמדובר במחיר מוגזם וזה איכזב אותי מאוד. לאחר פירסום חוות הדעת, יצר איתי קשר בעל המוסך שהיה מעוניין מאוד להבין מדוע חשתי חוסר שביעות רצון. הוא היה קשוב והסביר לא היה נוכח בתקופה שבא חזרתי למוסך. הוא התנצל על כך שהשירות לא היה כמצופה, והבטיח לשפר אותו. הוא היה נשמע שאכפת לו מאוד מתחושתי הכללית ומתחושת לקוחותיו האחרים והיחס אליהם. לאחר שיחה זו חזר לי הרבה מן האמון שאבד, והרגשתי שאכן מדובר באיש ובמקום ישרים שמעדו.
דירוגים:
כללי
8
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק