אני משפץ דירה שיש בה חימום תת רצפתי ישן. החימום מסבך מאוד את השיפוץ. דיברתי עם רוני מספר פעמים שהסביר לי איך לשמור על המערכת. הוא סרב לבוא וסרב לקחת כסף. הוא הסביר לי שחבל שיבוא וזה יעלה לי הרבה כסף, ובמקום זה נתן ייעוץ מדהים בטלפון, ופתר לי בעיה שיכלה לעלות עשרות אלפי שקלים. רוני מקצועי ברמה אחרת ואיש מדהים שרוצה לעזור. רוני התייחס לשאלות שלי כאילו זה הבית שלו. חשב ונתן לי את הייעוץ הכי מקצועי וטוב שיש.