הייתה נזילה בדוד, הם הגיעו מיד ואחרי התראה קצרה. לאחר מכן היו מספר תקלות חוזרות, אייל הגיע במידיי בכל המקרים ולבסוף הוא הביע את צערו על האירוע וגם הלך לקראתנו בעניין הכספי.
דירוגים:
כללי
9
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
בוצע גישור
| 14/05/2023
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 14/05/2023 ע"י מאיה רשתי
במסגרת תהליך גישור הוחזרו ללקוח 700 ש"ח לשביעות רצונו.
פיצוי כספי בסך 700 ש"ח ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -03/05/2023
חוות דעת:
התלוננתי על נזילת מים באחד מהחיבורים לדוד. ואחרי שהתקשרתי הגיע הבן של אייל והחליף חלק, נגע בחיבור אחר ובגמר העבודה אמרתי לו שיש נזילה עדיין. הוא הידק את החיבור הנוסף ולאחר התייעצות עם אבא שלו החליט שלא להחליף את החלק ושילמתי לו בסוף העבודה כמו שביקש. אחרי שבוע וחצי חזרה הנזילה מהמקום ושוב הגיע הבן שלו עם עובד נוסף וחיזקו פעם נוספת במקומות שונים וטענו שאת התיקון למעלה לא הם עשו וביקשו שאשלם כמה שנראה לי. אחרי שבועיים הנזילה התחדשה ואייל הגיע פעם נוספת וטען שהבן שלו אמר שצריך להחליף גוף חימום מה שלא קרה. אחרי שטיפל הוא אמר שמשאיר תרמוסטט ואם תחזור הנזילה אני אחליף אותו בעצמי. ביקשתי ממנו שיחליף בעצמו כמו שטוען שצריך וביקש שאשלם לו כמה שנראה לי, אבל לא היה בסדר עם הסכום שציינתי. אחרי עוד שבועיים כל החיבורים התפרקו, הצינור נחתך ובסוף כבר לא סמכתי עליו בעקבות כל עוגמת הנפש כי בסופו של דבר כלום לא תוקן. הזמנתי מתקין דודים אחר שיתקן את העבודה והחליף לי חלקים שהיו מלאי אבנית מה שאייל ועובדיו לא אבחנו או פתרו את הבעיה ונאצלתי לשלם סכום כפול על העבודה.