מוקד מידרג: 1-700-707-233
שמיר גורפינקל, בית נקופה.
משוב: 21/02/2024

תיאור השירות:
פתיחת מערכת אינסטלציה לצורך איתור נזילה.
חוות דעת:
לפני מספר חודשים מתן הגיע לקיבוץ חולדה לאתר ולתקן נזילה מאזור המקלחת סמוך לחדר השינה לעבר שירותי האורחים שנמצאים בקומה מתחת. הוא הגיע יש לציין מקצועי עם כל הציוד הנדרש וקבע שיש כשל בין שני חיבורים בין הצינור ביוב לאסלה שמשם יוצאים המים לעבר הקומה למטה. מניסיוני אין מצב שהיה שם כשל אבל הוא המומחה אז נתנו לו את הבמה. הוא הביא את כל החומרים והמכונות המשוכללות שלו ועשה את התיקון, לקח סכום נכבד בעייני ואמר שהבעיה נפתרה. כעבור שלושה שבועות התקשרה הלקוחה ואמרה שנראה לה שהבעיה לא נפתרה אלה החמירה אז נסעתי לשם וראיתי שאכן כתמי הרטיבות גדלו והתפשטו בקומה למטה ונעשה כתם חדש סמוך לשירותים העליונים בקיר של חדר השינה. קראתי למתן, הוא אמר שהוא שבמילואים ויקח לו כמה ימים. אתמול הוא הגיע, הרגשתי שהיה עצבני וחסר סבלנות, עלה למעלה, צילם את הקו ואמר "אני תיקנתי את הליקוי ואין לי מושג מה קורה פה" אמרתי לו "אתה תיקנת משהו אבל עדיין יש בעיה והיא רק החמירה, בו תאתר ותתקן מחדש" אמר שהוא תיקן את מה שהוא זיהה ומה שקורה עכשיו זה לא בעיה שלו ושאין לו מושג מאיפה הנזילה. אמרתי לו שיקח שעון לחץ אולי זה מהמים בכלל ולא מהביוב. עשינו את הבדיקה הזאת, אגב בדיקת שהייתה חייבת להיעשות גם בהתחלה ולא נעשתה, ואכן בבדיקה ראינו ירידת לחץ כלומר המים כן בורחים מאיזושהי נקודה, הבעיה בכלל לא בביוב והתיקון היה לחינם. אחרי שמתן ראה שיש ירידת לחץ, הוא קיפל את הדברים, הלך לרכב ואמר שזה לא בעיה שלו הוא את שלו עשה. אמרנו לו לחזור כי קיבל כסף על בעיה שהגיע לתקן. אמר שוב שזו לא בעיה שלו, הניע ונסע. אני ממליץ לכל מי שקורא למאתר נזילות לקבל עלויות מדויקות לפני שנותן השירות מגיע ולקבל הבטחה מלאה שברגע שהמאתר מתקן משהו, הליקוי שבגללו המאתר נקרא יתוקן ולא איזשהו ליקוי שכביכול נמצא על הדרך.
דירוגים:
כללי
1
איכות
0
מחיר
6
זמנים
8
יחס
0

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק