מוקד מידרג: 1-700-707-233

פנסיון ביתי לכלבים

פנסיון ביתי לכלבים מארח בדרך כלל עד 10 כלבים ונותן לכם ראש שקט כשאתם נוסעים ויודעים שהכלב שלכם נמצא בהשגחה ומקבל את כל מה שהוא צריך. אז כדי שגם אתם תרגישו בבית, פירטנו את כל מה שחשוב שתדעו על פנסיון ביתי לכלבים


פנסיון ביתי לכלבים

בפנסיון ביתי לכלבים תשאירו את הכלב כשאתם נוסעים לכמה ימים, ואפילו שבועות, ומחפשים מקום בו הוא גם יוכל לנפוש, לשחק, לאכול ולישון. פנסיון ביתי לכלבים מארח בדרך כלל עד 10 כלבים בו זמנית והם שוהים בחלל משותף עם חצר בו הם יכולים להסתובב בחופשיות.

בפנסיון ביתי כל כלב בוחר איפה לישון ואין חדרים או תאים נפרדים. המחיר נקבע פר יום והוא כולל את השהות בפנסיון והלינה בו בלבד! עבור כל שירות נוסף תתבקשו לשלם תוספת מחיר (כל המחירים בהמשך).

 

כלבים יחד בחצר

לפני אירוח בפנסיון ביתי לכלבים

לא כל כלב יכול להתארח בפנסיון ביתי לכלבים כי כל הכלבים נמצאים יחד לאורך כל שעות היום. כלב שמגלה נטיות תוקפניות, לא מסתדר עם כלבים אחרים, או לדוגמה, כלבה בתקופת ייחום, לא יוכלו לשהות בפנסיון ביתי לכלבים.

לפני שתביאו את הכלב לפנסיון כלבים ביתי צוות הפנסיון יבקש מכם להביא את הכלב לבדיקת התאמה לפנסיון בה יבחנו אם הכלב מתאים לתנאי הפנסיון או שלאסי תשוב הביתה. במהלך הבדיקה צוות הפנסיון יצפה בהתנהגות של הכלב, אם הוא מסתדר עם כלבים אחרים, אם הוא לחוץ או משחק ברוגע ויגיעו להחלטה לגבי השהות שלו בפנסיון.

 

לוח שנה מתי להזמין מקום לפנסיון ביתי לכלבים

ממש כמו שאתם מקפידים להזמין מראש את החופשה לבני המשפחה ההולכים על שתיים, כך גם את המקום בפנסיון כדאי להזמין שבועות ואף חודשים מראש בעיקר אם אתם מתכננים חופשה בתקופת עומס כמו חופשת הקיץ או החגים. כדאי גם להקדים להגיע לבדיקת ההתאמה לפנסיון ואז אם חלילה הפנסיון שמצאתם פחות יתאים לכלב עדיין תוכלו למצוא מקום אחר כלבבו.

 

כלבים בפנסיון ביתי לכלבים

סדר יום בפנסיון ביתי לכלבים

כשהכלב מגיע לפנסיון כלבים ביתי מדובר בשינוי גדול בשבילו. הוא עוזב את הסביבה שהוא רגיל אליה וכמובן גם את משפחתו האוהבת. לכן, סדר יום קבוע יקל עליו את המעבר. סדר היום יכול להשתנות בין פנסיון אחד לאחר ולכן כדאי לדבר על כך עם הצוות כדי לוודא שסדר היום מתאים לאורח החיים של הכלב.

 

דוגמה לסדר יום בפנסיון ביתי לכלבים

קירוי מפני שמש וגשם  השכמה - הכלבים ישנים בחלל משותף והם מתעוררים לאיטם לקראת יום שגרתי בפנסיון.

כלב בטיול טיול בוקר – הכלבים יוצאים לטיול משותף בסביבת הפנסיון.

כלב משחק זמן משחק – זמן חופשי של הכלבים בחצר בה הם משחקים ופורקים אנרגיות.

קערת אוכל לכלב ארוחת בוקר –זמן האוכל יגיע רק אחרי הטיול והמשחקים כדי למנוע כאבי בטן ממשחק על בטן מלאה.

מיטה לכלב מנוחה – הכלבים חופשיים במתחם הפנסיון ויכולים למצוא להם פינה רגועה למנוחה או משחק.

כלב בטיול טיול ערב – טיול שני בסביבת הפנסיון.

קערת אוכל לכלב ארוחת ערב – כל כלב יקבל את האוכל שלו ויאכל בהשגחת צוות הפנסיון.

ירח לינה – כל כלב ימצא פינה מועדפת לישון בה ולצבור כוחות לקראת עוד יום בפנסיון הביתי.

 

כלב נח בחוץ בפנסיון לכלבים

מחיר פנסיון ביתי לכלבים

עכשיו, כשאתם יודעים מה זה פנסיון ביתי לכלבים, בואו המחירים נראה כמה זה צריך לעלות.

כוכבית כל המחירים במאמר כוללים מע"מ.

 

מחיר בסיסי לשהות בפנסיון ביתי לכלבים

מחיר פנסיון ביתי לכלבים נע בין 80-100 ₪ ליום והוא כולל את השהות והלינה במקום בלבד. עבור כל שירות נוסף תגבה תוספת תשלום כפי שמפורט מיד.

 

כלב בחצר פנסיון ביתי לכלבים

 

מחיר תוספות לפנסיון ביתי לכלבים

קערת אוכל לכלב אוכל - מומלץ להביא לפנסיון את האוכל שהכלב רגיל אליו מהבית, אך אם תעדיפו שלא, הפנסיון יספק לכלב אוכל בתוספת תשלום של כ-20 ₪ ליום.

שימו לב! הסיבה להמלצה היא לא רק כלכלית אלא גם בריאותית. כאשר מחליפים לכלב את סוג המזון רצוי לעשות זאת באופן מדורג כדי למנוע מהכלב כאבי בטן ושלשולים. בנוסף, הכלב עובר חוויה מלחיצה בשינוי מקום, לכן כדאי לצמצם את מספר השינויים כמה שניתן.

טמבון קדמי  הסעה -  חלק מפנסיוני הכלבים הביתיים מספקים שירותי הסעה של הכלב למקום וממנו. המחיר תלוי במרחק מהפנסיון והזמנת השירות תוסיף בממוצע כ-100 ₪ לכיוון.

 

כלבים בהסעה

 

זמן משך השהות– ככל שהכלב יבלה יותר זמן בפנסיון כך המחיר ליום ירד. לרוב מדובר בירידה של בין 10-15 אחוז ליום עבור הימים שלקראת סיום האירוח של הכלב בפנסיון.

 כלב גיל הכלב–גור או כלב מבוגר מאוד עם בעיות בריאותיות לרוב יצטרכו השקעה גבוהה יותר של זמן ותשומת לב של צוות הפנסיון ולכן יש מקומות שיגבו תוספת של בין 20-40 ₪ ליום עבור האירוח.

פודל גודל הכלב– כלב מגזע זעיר או קטן יצטרך לרוב השגחה צמודה של צוות הפנסיון ולכן אירוח שלו יוביל לעלייה של בין 20-30 ₪ ליום.

יד וכפה של כלב טיפול תרופתי–  אם הכלב שלכם נזקק לתרופה בזמן השהות בפנסיון, יכול להיות שתגבה תוספת של כ-20 ₪ ליום עבור מתן הטיפול.


פנסיוני כלבים ביתיים מומלצים

עכשיו כשאתם וכלבכם יודעים למה לצפות כשאתם מצפים לחופשה הקרובה, לאירוח בפנסיון ביתי לכלבים כמובן. אספנו בשבילכם המלצות לפנסיוני כלבים ביתיים. הפנסיונים מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים, או לפחות של הבעלים שלהם, בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה פנסיון ביתי לכלבים?

בפנסיון ביתי לכלבים תשאירו את הכלב כאשר אתם לא נמצאים בבית כמה ימים, שבועות ואפילו חודשים. בדרך כלל בפנסיון ביתי לכלבים ישהו במקביל עד 10 כלבים בחלל משותף שכולל מבנה וחצר למשחקים. לפני שתביאו את הכלב לפנסיון לתקופה ארוכה, צוות הפנסיון יבקש שתביאו אותו לבדיקה של כמה שעות בה יוודאו שהוא מתאים לפנסיון, מסתדר עם כלבים אחרים ויוכל לשהות איתם בחלל משותף.

מתי כדאי להזמין מקום בפנסיון ביתי לכלבים?

תלוי בתקופה שבה אתם מתכננים להשאיר את הכלב בפנסיון. אם אתם נוסעים בתקופת החגים או בקיץ תרצו להזמין את המקום כמה שיותר זמן מראש כי כמו שהמלון שבו אתם מתארחים מתמלא כך גם הפנסיון. בנוסף, חשוב לזכור שגם אם לא מדובר בתקופת תיירות עמוסה, תצטרכו להזמין מקום בפנסיון מספיק זמן מראש כדי להספיק להביא את הכלב לבדיקת התאמה לפנסיון.

מה סדר היום בפנסיון ביתי לכלבים?

בפנסיון ביתי לכלבים שומרים על שגרת יום קבועה שכוללת השקמה, זמני טיול, ארוחות, משחקים ומשותפים ועוד. סדר היום קבוע כדי לתת לכלב מסגרת ברורה ולהקל עליו את שינוי הסביבה והפרידה הזמנית מהבעלים.

מה מחיר פנסיון ביתי לכלבים?

מחיר פנסיון ביתי לכלבים מחושב פר יום והוא נע בין 80-100 ₪. המחיר כולל את שהות הכלב בפנסיון והלינה בלבד. עבור כל שירות נוסף, כמו הסעה, אוכל ועוד, תצטרכו לשלם תוספת מחיר.

אנשים שהתעניינו בפנסיון ביתי לכלבים התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק